Dipòsit Digital de Documents de la UAB 201 registres trobats  inicianterior189 - 198següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
189.
10 p, 598.0 KB Metodologías docentes basadas en las TIC y orientadas al autoaprendizaje en asignaturas con un elevado contenido iconográfico en la licenciatura de veterinària de la UAB / López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Castellà Espuny, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Franch, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; López Béjar, Manel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Marco Valle, Alberto (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals)
La adaptación de los estudios universitarios al Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) pretende conseguir un nuevo modelo educativo basado en el aprendizaje activo del estudiante. En este sentido, las Tecnologías de la Información y la Comunicación (TICs) pueden desempeñar un papel importante en la renovación de la metodología docente, y muy especialmente en asignaturas donde la carga iconográfica es fundamental, tal como ocurre en las Ciencias morfológicas y en algunas materias clínicas. [...]
The adaptation of undergraduate studies to the European Higher Education Area (EHEA) tries to develop a new educational model based on the active-learning role of the student. The aplication on higher education of Information and Communication Technologies may be an important tool for improving the present teaching methods, especially in subjects based on a high iconographical content, such as morphological sciences and some clinician subjects. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
190.
9 p, 45.5 KB El tiempo de trabajo del alumno y la adaptación al EEES en la titulación de veterinària de la UAB / López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Fondevila, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals)
Una de las premisas de la adaptación de las diferentes licenciaturas al Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) es la introducción de los créditos ECTS. Los ECTS contemplan el tiempo total de trabajo, presencial y no presencial, que el estudiante tiene que invertir en cada una de las asignaturas para alcanzar los objetivos educativos. [...]
One of the premises of the studies adaptation to the European Higher Education Area (EHEA) is the introduction of the ECTS. ECTS consider the total working time, including face-to-face workload and distance workload, that a student is supposed to invest to each subject in order to achieve the educational objectives. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
191.
8 p, 39.4 KB El treball del grup en xarxa sobre l'aprenentatge en autonomia / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gené Torrabadella, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències) ; López, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària) ; Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Pividori, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències) ; Rambla, Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Sánchez-Gijón, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació) ; Torres, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació)
L'experiència de reflexió en xarxa que hem emprès docents de diversos departaments i matèries de la UAB - centrada sobre les condicions de millora de l'aprenentatge i, de manera especial en l'aprenentatge en autonomia dels alumnes - ens ha portat a desenvolupar un intercanvi en el qual hem examinat algunes de les condicions de treball que nosaltres creem en els alumnes en el decurs de la nostra intervenció docent. [...]
The reflective experience developed within a network by diverse members of the teaching staff of the UAB, all of them rooted in different departments and academic subjects, has been focused on the improving conditions for learning, specially on autonomous learning conditions for pupils. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
192.
8 p, 63.6 KB Valoración de dos años de aplicación del plan piloto de adaptación al EEES en la titulación de veterinària de la UAB / López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Fondevila, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals)
La adaptación al Espacio Europeo de Educación Superior es difícil cuando se lleva a cabo en licenciaturas con una elevada carga presencial. Este es el caso de la Licenciatura de Veterinària, donde la carga lectiva es de 73,5 y 79, 5 créditos en primero y en segundo cursos respectivamente. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
193.
8 p, 168.6 KB Utilización de metodologías de aprendizaje activo en la enseñanza y el aprendizaje de la anatomía veterinaria / López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Mayor Aparicio, Pedro Ginés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; López Béjar, Manel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; García Cordero, Oscar ; Garcia-Ispierto, Irina
Tradicionalmente, la enseñanza de la Anatomía Veterinaria ha estado basada fundamentalmente en las clases magistrales y en las prácticas en la Sala de disección. En el último curso 2005-06, y aprovechando la entrada de la Titulación de Veterinària en el Plan piloto de adaptación al Espacio Europeo de Educación Superior, se han introducido en la asignatura Anatomía II, que se imparte en el primer curso de la Licenciatura, metodologías de aprendizaje centradas en el estudiante. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
194.
2530x1880, 755.0 KB Tramesa extraordinària de documents al magatzem cooperatiu GEPA / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Balagué i Linares, Santi ; Carles i Pomar, Àngels (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Florensa Farré, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Garcia Soriano, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; López Santos, Luis Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Rivero Rivero, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Ruiz Justo, Maria Jesus (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Sole Valls, Joan Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina
A finals de l'any 2009 es va realitzar una tramesa extraordinària de documents del Servei de Biblioteques UAB al GEPA. Es van enviar un total de 784 m. l entre monografies i publicacions periòdiques de les biblioteques de Ciència i tecnologia, Biblioteca Universitària de Sabadell i Biblioteca de Medicina de l'Hospital del Mar de la UAB. [...]
2009
31 documents
195.
16 p, 69.8 KB Anatomia II [21202] / López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Aige Gil, Vicente (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Navarro Beltrán, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; López Béjar, Manel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Mayor Aparicio, Pedro Ginés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2n Semestre 2009-10
Llicenciat en Veterinària [35]  
196.
34 p, 1.3 MB Anàlisi del Microsoft Robotics Studio / López de Toro, Carlos ; Ribas i Xirgo, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Cada cop més s'utilitzen robots en molts àmbits de la vida, els quals han de ser programats, i el fet que Microsoft s'impliqui aportant una eina de programació resulta interessant. Aprendre a programar robots i colònies de robots amb aquesta eina, la qual està tenint una bona acollida, és molt important, per això en aquest projecte s'ha fet una anàlisi crítica de MRS i del material docent associat a l'aplicació. [...]
Cada vez más se utilizan robots en muchos ámbitos de la vida, los cuales han de ser programados, y el hecho de que Microsoft se implique aportando una herramienta de programación resulta interesante. [...]
Every time more robots are used in many areas of the life, which have to be programmed, and the fact that Microsoft is implied bringing a tool of programming is interesting. To learn to program robots and colonies of robots with this tool, which is having a good reception, is very important, in this project a critical analysis of MRS and of the educational material associated with the application has been made because of that. [...]
Nota: Aquest document conté originàriament altre material i/o programari només consultable a la Biblioteca de Ciència i Tecnologia.

2008
2 documents
197.
8 p, 87.0 KB Manuel Valera Candel (1947-2007), in memoriam / Marset Campos, Pedro ; Saéz Gómez, José Miguel ; López Fernández, Carlos
2008
Dynamis : Acta Hispanica ad Medicinae Scientiarumque. Historiam Illustrandam, V. 28 (2008) p. 411-418  
198.
11 p, 525.2 KB Intuición e historia de las ciencias en la enseñanza / Valera Candel, Manuel ; López Fernández, Carlos ; García García, S. ; Gil Ibáñez, J. ; Frutos, J. ; Iniesta, Mª A. ; Marset Campos, Pedro
1983 - 10.5565/rev/ensciencias.5370
Enseñanza de las ciencias, V. 1 n. 3 (1983) p. 205-215  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 201 registres trobats   inicianterior189 - 198següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
14 Lopez, C.
9 Lopez, Carlos
4 Lopez, Cefe
28 Lopez, Cesar
14 López, C.
1 López, C. de Haro
1 López, C.B.
1 López, C.V.
1 López, Carlos Federico Lucio
2 López, Carmen
1 López, Carolina
1 López, Carolina
1 López, Catalina
1 López, Cayetano
4 López, Cefe
1 López, Celia
1 López, Cesar Augusto
1 López, Cesáreo
1 López, Consol
1 López, Consuelo
6 López, Cristian
8 López, Cristina
28 López, César
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.