UAB Digital Repository of Documents 538 records found  beginprevious346 - 355nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
346.
43 p, 2.1 MB El WOM com a eina de comunicació per a impulsar les vendes : cas focalitzat en les cremes antiage / González Mascaraque, Tatiana ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El WOM és actualment una eina incipient que comença a desenvolupar-se dins d'un pla de marketing, no obstant això, moltes marques continuen sent escèptiques al WOM i continuen apostant per mitjans i vies convencionals. [...]
El WOM es actualmente una herramienta incipiente que empieza a desarrollarse en un plan de marketing, sin embargo muchas marcas siguen siendo escépticas al WOM y continúan apostando por medios y vías convencionales. [...]
WOM is nowadays an emerging tool that begins to develop a marketing plan, however many brands remain skeptical and are continuing doing campaigns in conventional media. In this study we define and interpret Word of Mouth as a viable media to include in whatever communication plan.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
347.
86 p, 42.2 MB Creació d'una marca de rebosteria creativa sense gluten / Cortiella Pérez, Alba ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El nombre de celíacs diagnosticats creix cada cop més i l'oferta d'establiments de rebosteria sense gluten encara és molt reduïda. És per això que ara és el moment idoni per crear una marca de rebosteria sense gluten. [...]
El número de celiacos diagnosticados crece cada vez más y la oferta de establecimientos de repostería sin gluten aún es muy reducida. Es por eso que ahora es el mejor momento para crear una marca de repostería sin gluten. [...]
The number of diagnosed celiac grows more and more and the amount of gluten-free bakery is still very low. That's why now is the perfect moment to create a brand of gluten-free bakery. This project creates a new brand from its values and personality to the corporative image, through market, target and competition research and surveys to listen to the opinions of our future consumers. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
348.
98 p, 1.4 MB Estratègies competitives per petites empreses : investigació del mercat cerveser català / Virós Soler, Pau ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén investigar com desenvolupar estratègies competitives per petites empreses. Estudia les diferents possibilitats, els passos que s'han de seguir i, finalment i a mode d'exemple, formula una estratègia competitiva per una petita empresa catalana de cervesa artesana. [...]
Este trabajo pretende investigar como desarrollar estrategias competitivas para pequeñas empresas. Estudia las distintas posibilidades, los pasos a seguir y, finalmente y a modo de ejemplo, formula una estrategia competitiva para una pequeña empresa catalana de cerveza artesana. [...]
This project aims to investigate how to develop a competitive strategy for small business. It studies the different possibilities, the steps to take and, finally and as an example, it develops a competitive strategy for a small catalan craft beer company. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
349.
51 p, 2.1 MB L'eficàcia del product placement en contingut cinematogràfic : cas aplicat al sector automobilístic / Vila Pujolràs, Irene ; Gutiérrez, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El product placement és una tècnica publicitària que actualment s'ha potenciat degut als canvis que ha patit el sector de la comunicació i el consum de mitjans. Aquesta investigació estudia l'eficàcia d'aquesta pràctica en quant a la comunicació de valors aplicat al sector automobilístic. [...]
El product placement es una técnica publicitaria que actualmente se ha potenciado debido a los cambios que ha sufrido el sector de la comunicación y el consumo de medios. Esta investigación estudia la eficacia de esta práctica en cuanto a la comunicación de valores aplicado al sector automovilístico. [...]
Product placement is an advertising technique that has currently been promoted due to the changes suffered by the sector of communication & media consumption. This research investigates the effect of this practice on the communication of values applied to the automotive industry. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
350.
102 p, 2.7 MB Analítica mobile : la medición de resultados como fuente de optimización de un portal de m-commerce en el sector outlet. El caso Privalia / Velásquez Fernández, Fernando ; Fajula, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En els darrers anys, les aplicacions mòbils han passat de ser una innovació tecnològica impactant per esdevenir una indústria capdavantera. A mesura que el sector digital avança, i els consumidors i les empreses estan adaptant-se a aquest nou entorn, les oportunitats per aprofitar tot aquest creixement són cada cop majors però més exigents. [...]
En los últimos años, las aplicaciones móviles han pasado de ser una llamativa novedad tecnológica a convertirse en una industria punta. A medida que el sector digital avanza, y los consumidores y compañías se van adaptando a este nuevo entorno, las oportunidades de sacar partido de todo ello se hacen cada vez mayores aunque más exigentes. [...]
In the last few years, mobile applications have gone from being a striking technological innovation to become a top industry. As the digital sector advances, and consumers and companies are adapting to this new environment, the opportunities to take advantage of all this are becoming more demanding but worthier. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
351.
56 p, 4.9 MB Creació d'un catàleg promocional per Artiscle Creacions / Turon Ordóñez, Mireia ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La situació actual econòmica i social que està vivint Espanya ha portat a molts emprenedors a crear els seus propis negocis i a trobar una forma d'explotar el seu potencial. D'aquesta mateixa idea neix Artiscle Creacions, una empresa familiar, casolana i propera. [...]
La situación actual económica y social que está viviendo España ha llevado a muchos emprendedores a crear sus propios negocios y a encontrar una forma de explotar su potencial. De esta misma idea nace Artiscle Creacions, una empresa familiar, casera y cercana. [...]
Due to the Spanish social and economic contemporary situation, lots of entrepreneurs are starting to create their own business while they find a way to make capital out of them. Artiscle Creacions, a homely local family business, was born from this idea. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
352.
45 p, 8.5 MB Creació d'una plataforma de disseny d'envasos per a rebosteria / Termes Cortadella, Gal·la ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mercat de la rebosteria creativa creix cada dia més; És un mercat molt creatiu que crida molt l'atenció. El gran problema és que no assoleix les expectatives a nivell visual. En aquest projecte es proposa crear una empresa destinada al disseny de packaging per a productes de rebosteria que funcionarà a través d'e-commerce. [...]
El mercado de la repostería creativa crece cada día más; es un mercado muy creativo que llama mucho la atención. El gran problema es que no cumple las expectativas a nivel visual. En este proyecto se propone crear una empresa destinada al diseño de packaging para productos de repostería que funcionará a través de e-commerce. [...]
The creative bakery market grows every day; It is a very creative market that attracts the atten¬tion. The biggest issue is that does not accomplish with the expectations at a visual level. This project aims to create a company destined to the design of packaging for bakery products and commercialize through e-commerce. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
353.
64 p, 5.4 MB Living Magaluf : res és el que sembla / Solaz Besalduch, Paula ; Júdez Fuentes, Samanta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estiu Magaluf ha sigut noticia als mitjans de comunicació nacionals i internacionals pels escàndols que han anat succeint. Els temes més inquietants han sigut les nombroses morts degudes a la pràctica del balconing, la droga caníbal i les seves conseqüències, el desenfrenament nocturn i les pràctiques denigrants al voltant del sexe. [...]
Este verano Magaluf ha sido noticia en los medios de comunicación nacionales e internacionales por los escándalos que se han ido sucediendo. Los temas más inquietantes han sido las numerosas muertes debido a la práctica del balconing, la droga caníbal y sus consecuencias, el desenfreno nocturno y las prácticas denigrantes alrededor del sexo. [...]
This summer Magaluf has been on the news of both national and international press because of the scandals that have been going on. The most preocuping subjects have been the numerous deaths because of the well known balconing, the cannibal drug and its consequences, the night rampage and the denigrating practices around sex. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
354.
114 p, 17.1 MB Victoria's secret ja no defineix la bellesa : evolució dels trets físics femenins en les campanyes publicitàries online del sector de la llenceria / Sistaré Toldrà, Laia ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball d'investigació analitza el trets físics de les dones que quatre marques del sector de la llenceria mostren en les fotografies de les campanyes online que publiquen als seus perfils oficials de Facebook. [...]
Este trabajo de investigación analiza los rasgos físicos de las mujeres que cuatro marcas del sector de la lencería muestran en las fotografías de las campañas online que publican en sus perfiles oficiales de Facebook. [...]
This research analyses the women's physical characteristics that four brands of the lingerie sector show in their online campaigns photographies that are published in their Facebook official profiles. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
355.
112 p, 9.9 MB Desenvolupament d'una estratègia d'exportació de vins espanyols a Corea del Sud : Vins i Licors Grau / Serrano Gasull, Joel ; Lopes da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A Corea del Sud, els costums canvien cap a un estil de vida més saludable gràcies, en part, a l'auge econòmic del país. Les begudes típiques d'alt contingut d'alcohol deixen pas al vi, un producte nou i modern, que està penentrant al mercat sud-coreà amb cada vegada més força. [...]
En Corea del Sur, están cambiando las costumbres hacia un estilo de vida más saludable gracias, en parte, al auge económico del país. Las bebidas típicas de alto contenido en alcohol dejan paso al vino, un producto nuevo y moderno, que está penetrando en el mercado surcoreano cada vez con más fuerza. [...]
In South Korea, habits are changing into a healthier life style thanks, partly, to the country's economy growth. High content alcohol beverages lose ground to wine, a newer and latest product which is rapidly spreading across the South Korean market. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

UAB Digital Repository of Documents : 538 records found   beginprevious346 - 355nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.