El WOM com a eina de comunicació per a impulsar les vendes : cas focalitzat en les cremes antiage
González Mascaraque, Tatiana
Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Additional title: |
El WOM como herramienta de comunicación para impulsar las ventas : caso focalizado en las cremas antiage |
Additional title: |
WOM as a communication tool to drives sales : case study focused on antiaging creams |
Date: |
2015 |
Description: |
43 pag. |
Abstract: |
El WOM és actualment una eina incipient que comença a desenvolupar-se dins d'un pla de marketing, no obstant això, moltes marques continuen sent escèptiques al WOM i continuen apostant per mitjans i vies convencionals. En aquest treball es pretén definir i interpretar el Word of Mouth com un mitjà viable per a un pla de marketing d'una empresa. |
Abstract: |
El WOM es actualmente una herramienta incipiente que empieza a desarrollarse en un plan de marketing, sin embargo muchas marcas siguen siendo escépticas al WOM y continúan apostando por medios y vías convencionales. En este trabajo se pretende definir e interpretar el Word of Mouth como un medio viable para un plan de marketing de una empresa. |
Abstract: |
WOM is nowadays an emerging tool that begins to develop a marketing plan, however many brands remain skeptical and are continuing doing campaigns in conventional media. In this study we define and interpret Word of Mouth as a viable media to include in whatever communication plan. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Castellà |
Studies: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Study plan: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text |
Subject: |
Word of mouth ;
Pla de comunicació ;
Vendes ;
Publicitat |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Communication Studies. TFG
Record created 2015-09-10, last modified 2024-05-20