Resultados globales: 34 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Libros y colecciones, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 30 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
1 p, 34.3 KB Guia virtual del col·leccionisme i del mecenatge artístics a Europa (segles XIV-XIX) / Soler i Fabregat, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Repertori d'unes vuit-centes adreces d'Internet (majoritàriament gratuïtes), per països, regions i èpoques, amb breus comentaris. Inclou Itàlia (unes quatre-centes adreces), Espanya, França, Bèlgica, els Països Baixos, el Regne Unit, Alemanya, Àustria, Bohèmia-Moràvia, Hongria, Dinamarca, Suècia, Polònia i Rússia. [...]
Repertorio de unas ochocientas direcciones de Internet (la mayoría gratuitas), por países, regiones y épocas, con breves comentarios. Incluye Italia (unas cuatrocientas direcciones), España, Francia, Bélgica, Países Bajos, Reino Unido, Alemania, Austria, Bohemia-Moravia, Hungría, Dinamarca, Suecia, Polonia y Rusia. [...]

2006 - 10.5565/rev/locus.176
Locus amoenus, N. 8 (2005-2006) p. 371-371  

Libros y colecciones Encontrados 1 registros  
1.
147 p, 46.3 MB El Pintor Martí i Alsina : els precedents artístics, l'home i l'artista, l'obra / Folch i Torres, Josep M.
Barcelona : Editorial Catalana, 1920 (Biblioteca Digital d'Història de l'Art Hispànic)  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
423 p, 5.6 MB Estudi de cas de la transformació de dos centres educatius a partir de l'aplicació del projecte de l'àmbit artístic del CESIRE de la Generalitat de Catalunya : Itineraris Artístics Autoplanificats. Formació continuada del professorat des de la consideració interdisciplinària i multidisciplinària de les arts / Forné Castaño, Ester ; París, Gemma, dir. ; Barrera, Jaume, 1954-, dir.
"Han passat més de 50 anys des de la publicació de l'Informe Coleman (Coleman et al. , 1966) on s'assenyalava que l'èxit escolar estaria determinat bàsicament per l'origen social i familiar de l'alumnat, i uns 50 des del naixement del moviment de les escoles eficaces (Brookover et al. [...]
Han pasado más de 50 años desde la publicación del Informe Coleman (Coleman et al. , 1966) donde se señalaba que el éxito escolar estaría determinado básicamente por el origen social y familiar del alumnado, y unos 50 desde el nacimiento del movimiento de las escuelas eficaces (Brookover et al. [...]
More than 50 years have passed since the publication of the Coleman Report (Coleman et al. , 1966) where it was pointed out that school success would be determined basically by the social and family origin of the students, and also 50 years since the birth of the effective school movement (Brookover et al. [...]

2021  

Materiales académicos Encontrados 30 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
6 p, 110.7 KB Projectes Artístics [102030] / Paris Romia, Gemma ; Nofre Maiz, Mario ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Saber desenvolupar cada una de les fases d'un procés creatiu per materialitzar un projecte artístic: Des de la cerca de la primera idea, cerca de referents, cerca dels materials, del llenguatge artístic escollit, dels recursos tècnics. [...]
Know how to develop each of the phases of a creative process to realize an artistic project: Since finding the first idea concerning search, search of materials, the chosen artistic language, technical resources . [...]
- Saber desarrollar cada una de las fases de un proceso creativo para materializar un proyecto artístico: Desde la búsqueda de la primera idea, búsqueda de referentes, búsqueda de los materiales, del lenguaje artístico elegido, los recursos técnicos . [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
2.
6 p, 109.1 KB Projectes Artístics [102030] / Paris Romia, Gemma ; Nofre Maiz, Mario ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Saber desenvolupar cada una de les fases d'un procés creatiu per materialitzar un projecte artístic: Des de la cerca de la primera idea, cerca de referents, cerca dels materials, del llenguatge artístic escollit, dels recursos tècnics. [...]
Know how to develop each of the phases of a creative process to realize an artistic project: Since finding the first idea concerning search, search of materials, the chosen artistic language, technical resources . [...]
- Saber desarrollar cada una de las fases de un proceso creativo para materializar un proyecto artístico: Desde la búsqueda de la primera idea, búsqueda de referentes, búsqueda de los materiales, del lenguaje artístico elegido, los recursos técnicos . [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
3.
7 p, 682.1 KB Procediments Artístics [22668] / Rico Camps, Daniel ; Castañer Muñoz, Esteban ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1998-99
Llicenciat en Història de l'Art [499]  
4.
2.1 MB Procediments Artístics [22668] / Narváez Cases, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1995-96
Llicenciat en Història de l'Art [499]  
5.
7 p, 2.6 MB Procediments Artístics [22668] / Hurtado, Agustí ; Nuet Blanch, Marta ; Martínez Latorre, Damià ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1997-98
Llicenciat en Història de l'Art [499]  
6.
2.6 MB Procediments Artístics [22668] / Carreras Monfort, César ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1996-97
Llicenciat en Història de l'Art [499]  
7.
6 p, 109.4 KB Projectes Artístics [102030] / Morón, Mar ; Nofre Maiz, Mario ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Saber desenvolupar cada una de les fases d'un procés creatiu per materialitzar un projecte artístic: Des de la cerca de la primera idea, cerca de referents, cerca dels materials, del llenguatge artístic escollit, dels recursos tècnics. [...]
Know how to develop each of the phases of a creative process to realize an artistic project: Since finding the first idea concerning search, search of materials, the chosen artistic language, technical resources . [...]
- Saber desarrollar cada una de las fases de un proceso creativo para materializar un proyecto artístico: Desde la búsqueda de la primera idea, búsqueda de referentes, búsqueda de los materiales, del lenguaje artístico elegido, los recursos técnicos . [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
8.
7 p, 682.1 KB Procediments Artístics [22668] / Rico Camps, Daniel ; Castañer Muñoz, Esteban ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1998-99
Llicenciat en Història de l'Art [499]  
9.
2 p, 778.6 KB Procediments Artístics [22668] / Castañer Muñoz, Esteban ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1999-00
Llicenciat en Història de l'Art [499]  
10.
2 p, 38.0 KB Procediments Artístics [22668] / Martínez Latorre, Damià ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1999-00
Llicenciat en Història de l'Art [499]  

Materiales académicos : Encontrados 30 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Documentos gráficos y multimedia Encontrados 1 registros  
1.
Ús de la llum sincrotró per analitzar objectes històrics i artístics / Molina i Giralt, Glòria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i Recerca en Humanitats) ; Universitat Autònoma de Barcelona. CORE en Patrimoni Cultural
Aproximació a com les característiques específiques d'alta brillantor, col·limació i bona relació senyal/soroll de la tecnologia de llum sincrotró ens permet conèixer els materials (origen, tècniques d'elaboració,. [...]
2015
Caracterització i anàlisi de materials en Patrimoni Cultural. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2015  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.