Resultats globals: 5 registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca, 5 registres trobats
Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
53 p, 1.2 MB Academic Writing with the Help of Technology : an Analysis of the Utilities of Software in Professional Text Creation / Flores Barranco, Víctor ; Oliver del Olmo, Sònia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This BA dissertation aims to analyse Grammarly as a tool to improve academic writing. It begins with a definition of English for Academic Purposes (EAP) and its main parts. Then, it moves to describe Computational Linguistics and its main applications, focusing on its uses in writing. [...]
Aquest TFG té com a objectiu analitzar Grammarly com a una eina per millorar l'escriptura acadèmica. Comença definint què és l'anglès per propòsits acadèmics (EAP en anglès) i les seves parts més importants. [...]
Este TFG tiene como objetivo analizar Grammarly como a una herramienta para mejorar la escritura académica. Empieza definiendo qué es el inglés para propósitos académicos (EAP en inglés) y sus partes mas importantes. [...]

2021
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]  
2.
46 p, 2.3 MB The use of translation in L2 language learning in secondary school / Wimmer, Stefanie ; Dooly Owenby, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This paper explores the usefulness of translation in foreign language teaching and learning (FLT). It is based upon previous studies and the arguments of theorists in favor and against translation in FLT on the one hand, and an empirical study on student perception, on the other hand. [...]
Aquest document explora la utilitat de la traducció en l'ensenyament d'idiomes estrangers (FLT). Es basa en estudis previs i en els arguments dels teòrics a favor i en contra la traducció en l'ensenyament de llengües estrangeres per una banda, i en un estudi empíric sobre la percepció dels estudiants, de l'altra. [...]

juny 2020  
3.
43 p, 571.5 KB Academic English L2 Writing : The Case of Undergraduate Students in Spain / Nicholson Guix, Jennifer ; Oliver del Olmo, Sònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The purpose of this study is to examine the main differences between the conventions of academic writing of English and Spanish. Most specifically, the present study bases its analysis on native speakers of Spanish in their process of writing academic English as a Foreign Language (FLA). [...]
El propòsit d'aquest estudi és examinar les principals diferències entre l'anglès i l'espanyol pel que fa a l'escriptura acadèmica. Més concretament, l'estudi basa la seva anàlisis en parlants natius d'espanyol en el seu procés d'escriure anglès acadèmic. [...]
El objetivo de este estudio es examinar las principales diferencies entre las convenciones de la escritura académica del inglés y el español. Más específicamente, este estudio basa su análisis en hablantes nativos de español en su proceso de escritura académica en inglés como lengua extranjera (LE). [...]

2018
Grau en Estudis Anglesos [801]  
4.
63 p, 1.3 MB Refusals of offers by catalan learners of english / Fruitós Cortijo, Montserrat ; Curell, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This is an interlanguage pragmatics study dealing with refusals of offers by Catalan EFL subjects (ILC) compared to those made by British (NSE) taken from Aksoyalp (2009). The research questions are to know what strategies ILC use while performing refusals of offers and to determine if they achieve a native-like frequency. [...]
Estudi de la pragmàtica de l'interllenguatge basat en com rebutgen les ofertes en anglès els natius Catalans (ILC) comparats amb els anglesos (NSE) (dades obtingudes d'Aksoyalp, 2009). Les dades dels ILC s'obtenen amb un DCT i són codificades seguint la classificació de Beebe et al. [...]

2015
Grau en Estudis Anglesos [801]  
5.
37 p, 589.8 KB Transfer in the acquisition of ECM clauses by catalan learners of english / Náger Duch, Núria ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The syntactic structures in our L1 and those in a L2 can sometimes coincide, but this does not always occur. Hence, some of the errors that L2 learners make result from making a parallelism of the mother tongue, and when this occurs we deal with 'transfer' errors. [...]
Les estructures sintàctiques de la nostra primera llengua i les d'una segona poden coincidir, però no sempre és així. Per tant, alguns dels errors que cometen els aprenents d'una segona llengua es produeixen pel paral·lelisme de la seva llengua materna, i quan això passa lidiem amb "errors de transferència". [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.