Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/118985
Buscant el camí cap a la creativitat a l'aula de ciències
Torras Galán, Anna (Universitat Pompeu Fabra)

Data: 2014
Resum: Els adolescents que es troben en un aula escolar són diferents, tenen diverses potenciali-tats i interessos. Els seus nivells d'atenció també són variats i alguns presenten limitacions significatives en aquest aspecte. Un factor que condiciona la seva atenció és la creativitat per dur a terme una tasca determinada. Per això és important estimular la seva imaginació amb la finalitat de incrementar l’ interès i l'autoestima personal. El present article pretén demostrar que fomentar la creativitat és sinònim de despertar la curiositat entre els estu-diants. Per fer-ho es presenten un seguit d’activitats i recursos didàctics.
Resum: Teenagers who are in a classroom school are different; they have several potentialities and interests. Their levels of are varied and some have significant limitations One factor that determines the attention is creativity to carry out a specific task. For this reason, it is important to stimulate their imagination in order to enhance interest and personal self-esteem. The present art ass aims to demonstrate that foster creativity, through activities and resources did practical, is without minimum of arousing the curiosity of the students.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Creativitat ; Interès ; Hipòtesis ; Motivació ; Didàctica ; Cretividad ; Motivación ; Creativity ; Interest ; Hypothesis ; Motivation ; Didactic
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 28 (Juny 2014) , p. 17-20, ISSN 1699-6712

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/292631


4 p, 63.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2014-07-04, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir