Google Scholar: cites
Palabras para vender palabras para soñar. Introducción a la redacción publicitaria, Juan Rey. Barcelona, Paidós, 1997
Garrido Lora, Manuel (Universidad de Sevilla. Facultad de Comunicación)

Data: 1998
Resum: Obra ressenyada: Juan REY, Palabras para vender palabras para soñar. Introducción a la redacción publicitaria. Barcelona: Paidós, 1997.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Publicidad ; Redacción ; Advertising ; Write
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 7 (1998) , p. 127-129 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v7-garrido-2
DOI: 10.5565/rev/qp.234


3 p, 224.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2022-03-05



   Favorit i Compartir