1.
|
586 p, 9.0 MB |
Redes sociales, violencia y fútbol : Los ultras españoles a través de Facebook y Twitter en la temporada 2017/2018 de La Liga
/
Figuera Godoy, Oriol ;
Ramajo Hernández, Nati, dir.
La present tesi doctoral analitza l'activitat generada pels ultres dels equips que van disputar La Lliga Santander en la temporada 2017/2018 a Facebook i Twitter, a partir de tècniques d'estudi i anàlisi del big data. [...] La presente tesis doctoral analiza la actividad generada por los ultras de los equipos que disputaron La Liga Santander en la temporada 2017/2018 en Facebook y Twitter, a partir de técnicas de estudio y análisis del big data. [...] This dissertation analyses the activity generated by the ultras of all the football teams that played La Liga Santander in the 2017/2018 season on Facebook and Twitter, based on study techniques and data analysis. [...]
2021
|
|
2.
|
144 p, 3.0 MB |
El escaparate de los Juegos Olímpicos de Río 2016 : Análisis de caso: tratamiento mediático del baloncesto desde una perspectiva de género
/
Ortiz Reyes, Matilde ;
Ramajo Hernández, Nati, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi realitza una anàlisi comparatiu entre el tractament mediàtic de dos equips medallistes durant els Jocs Olímpics de Rio 2016: bàsquet femení i bàsquet masculí. S'analitzen tres diaris esportius espanyols (MARCA, AS i Mundo Deportivo) amb la finalitat de reflectir la discriminació de gènere dels mitjans de comunicació entre els dos conjunts. Este estudio realiza un análisis comparativo entre el tratamiento mediático de dos equipos medallistas durante los Juegos Olímpicos de Río 2016: baloncesto femenino y baloncesto masculino. Se analizan tres diarios deportivos españoles (MARCA, AS y Mundo Deportivo) con la finalidad de reflejar la discriminación de género de los medios de comunicación entre ambos conjuntos. This study performs a comparative analysis between the media treatment of two medalists teams during the Rio 2016 Olympic Games: women's basketball and men's basketball. Three Spanish sports newspapers (MARCA, AS and Mundo Deportivo) are analyzed in order to reflect the gender discrimination of the media between both groups.
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|
3.
|
101 p, 2.1 MB |
Estudi sobre la presència de l'esport femení en la televisió pública catalana : TV3 i C33 com a cas d'estudi l'any 2008
/
Ramajo Hernández, Nati (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ;
Luzón Fernández, Virginia (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ;
Lallana del Rio, Ibone ;
Rezende, Anna Laura ;
Fernández, Iliana ;
Kennett, Chris
Informe final de l'estudi que una visió general de la cobertura que es fa des de la televisió pública catalana de l'esport femení, en comparació amb l'esport masculí, durant l'any 2008. Els resultats d'aquest estudi ofereixen elements per justificar la necessitat de potenciar la presència de l'esport femení, i en particular l'esport femení que es practica a Catalunya, a la televisió pública catalana. [...]
Bellaterra Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport de la UAB 2009
|
|
4.
|
76 p, 6.5 MB |
Decodificación, consumo y usos sociales del meme : estudio de recepción
/
González Prieto, Alba ;
Ramajo Hernández, Nati, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació neix del sorgiment del meme de internet a la comunicació interpersonal, grupal i pública que es desenvolupa a les xarxes socials. S'ha creat un llenguatge de memes amb unes característiques que els fan fàcils de consumir, però poden transmetre qualsevol tipus de missatge? S'adapten a totes les edats? i, tenen cabuda els memes informatius?. Esta investigación surge por la aparición del meme de internet en la comunicación interpersonal, grupal y pública que se mantiene en las redes sociales. Se ha creado un lenguaje de memes con unas características que lo hacen fácil de consumir, pero ¿Son útiles para transmitir cualquier mensaje?¿Se adaptan a todas las edades? y ¿Tienen cabida los memes informativos?. This research arises by the appearance of the internet meme in interpersonal, group and public communication of social networks. A meme language has been created with some characteristics that make it easier to consume, but are they useful to convey any message? Are they suitable for all ages? And is there any room for informational memes?.
2017 Grau en Periodisme [971]
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
370 p, 9.2 MB |
L'ús de les xarxes socials a Ràdio 4 (RNE)
/
Domínguez Giner, Naiara ;
Ramajo Hernández, Nati, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La ràdio, protagonista d'aquest treball d'investigació, forma part d'Internet i cada dia més, de les xarxes socials, on està tenint una evolució ràpida i constant. Per a Ràdio 4 les xarxes formen part de l'escenari periodístic i comunicatiu al qual s'han d'adaptar. [...] La radio, protagonista de este trabajo de investigación, forma parte de Internet y cada día más, de las redes sociales, donde está teniendo una evolución rápida y constante. Para Radio 4 las redes forman parte del escenario periodístico y comunicativo al que se deben adaptar. [...] The protagonist of this research, radio and Internet is part of every day, social networks, which are having a rapid and constant evolution. For Radio 4 networks are part of journalism and communication scenario that must adapt. [...]
2014 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
90 p, 2.6 MB |
La propaganda bélica en el cine de animación durante la Segunda Guerra Mundial : Walt Disney y Warner Bros
/
Barrón Torres, Júlia ;
Ramajo Hernández, Nati, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Walt Disney i Warner Bros van ser durant el període de la Segona Guerra Mundial (1939-1945), les productores nord-americanes més importants en el sector cinematogràfic de l'animació. A través de l'anàlisi de continguts que van realitzar aquestes productores, s'intenta esclarir la possible manipulació que es va exercir en l'elaboració dels continguts per generar un discurs persuasiu per a la ciutadania nord-americana d'aquells anys. [...] Walt Disney y Warner Bros fueron, durante el periodo de la Segunda Guerra Mundial (1939-1945) las productoras estadounidenses más importantes en el sector cinematográfico de la animación. A través del análisis de contenidos que realizaron dichas productoras, se intenta esclarecer la posible manipulación que se ejerció en la elaboración de los contenidos para generar un discurso persuasivo para la ciudadanía norteamericana de aquellos años. [...] Walt Disney and Warner Bros were the most important U. S producers in the cinematic animation industry during the period of the Second World War (1939-1945). The investigation attempts to clarify the possible manipulation that they exercised in the elaboration of the content development of the films which were produced in those years. [...]
2014 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
10.
|
|