Resultats globals: 7 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
4 p, 245.1 KB Las claves del éxito / Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El artículo ofrece algunas pistas para aprovechar todas las potencialidades didácticas del videojuego. A título de ejemplo, los juegos de estrategia enseñan a administrar recursos, las plataformas desarrollan la psicomotricidad y los juegos de rol fomentan la motivación. [...]
2000
Cuadernos de pedagogía, Num. 291 (2000) , p. 55-58  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
32 p, 2.8 MB Organització dels Jocs : les claus de l'èxit dels Jocs / Botella, Miquel ; Centre d'Estudis Olímpics
Miquel Botella exposa les claus de l'organització de l'esdeveniment.
Miquel Botella expone las claves de la organización del evento.
Miquel Botella explains the keys of the event Organization.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 1995
Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona '92, 1995, p. 18-42
3 documents
2.
293 p, 27.6 MB Les claus de l'èxit : impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92 / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Botella, Miquel ; Centre d'Estudis Olímpics
Les Claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92", és una recopilació de 18 articles que analitzen els impactes dels Jocs Olímpics de Barcelona'92 en el camp esportiu, social, polític, comunicatiu, urbanístic, tecnològic i econòmic. [...]
Las Claves del éxito: impactos sociales, deportivos, económicos y comunicativos de Barcelona'92" es una recopilación de 16 artículos que analizan los impactos de los Juegos Olímpicos de Barcelona'92 en diversos campos: deportivo, social, político, comunicativo, urbanístico, tecnológico y económico. [...]
The Keys of Success: The Social, Sporting, Economic and Communications Impact of Barcelona'92" is a collection of 16 articles which analyze the sporting, social, political communicative, urban, technological and economic impacts of the 1992 Barcelona Olympic Games. [...]

Servei de Publicacions: 1995
3 documents

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
64 p, 598.8 KB El Fenómen dels videos virals: Les claus de l'èxit pel video màrqueting viral / del Arco García, Alberto ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els vídeos inunden la xarxa. Milers d'hores de vídeo es carreguen a portals com YouTube i són de lliure accés per a tot aquell que tingui connexió a Internet. Davant d'aquesta allau de vídeo només uns pocs arriben a ser vistos per milions de persones. [...]
Los vídeos inundan la red. Miles de horas de vídeo se suben a portales como YouTube y son de libre acceso para todo aquel que tenga conexión a Internet. Ante esta avalancha de vídeos solo unos pocos llegan a ser vistos por millones de personas. [...]
The world wide web is cluttered with videos. Thousands of hours of video are uploaded to websites such as YouTube and are freely accesible for everyone with an Internet connection. With this amount of videos, only a few are seen by milions of people. [...]

2018
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
47 p, 1005.4 KB El fenomen RAC 1 : les claus de l'èxit / Graells Font, Roger ; Burguet i Ardiaca, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
RAC 1 va assolir el lideratge de la ràdio a Catalunya en només nou anys després del seu naixement. Aquest treball aborda les claus que expliquen l'èxit del fenomen RAC 1 des de diverses perspectives, algunes intangibles, a través d'una sèrie d'entrevistes: el plantejament empresarial, el model privat de ràdio, la definició dels continguts, la tria d'un to i un llenguatge diferent i el fitxatge de presentadors consolidats. [...]
RAC 1 alcanzó el liderazgo de la radio en Cataluña en solo nueve años tras su nacimiento. Este trabajo aborda las claves que explican el éxito del fenómeno RAC 1 desde diversas perspectivas, algunas intangibles, a través de una serie de entrevistas: el planteamiento empresarial, el modelo privado de radio, la definición de los contenidos, la elección de un tono y un lenguaje distinto y el fichaje de presentadores consolidados. [...]
RAC 1 reached the radio's leadership in Catalonia only nine years after its birth. This paper addresses the keys that explain the success of the phenomenon RAC 1 from different perspectives, some intangible, through an interview series: the business plan, the private model of radio, the contents definition, the different tone and language selection and the signing up of consolidated presenters. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
3.
296 p, 43.5 MB Propuesta de estudio de las claves del éxito de la comedia española contemporánea (2010-2015) / Vega Sánchez, Adrián ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquests darrers 5 anys, les comèdies al cinema espanyol han augmentat considerablement el nombre d'espectadors a les sales de cinema. Per què les comèdies triomfen tant actualment entre la societat espanyola? Quins han estat els factors que han portat al fet que, per exemple, Ocho apellidos vascos (2014) sigui la pel·lícula més vista de la història a Espanya? Existeix una fórmula de l'èxit per poder realitzar pel·lícules espanyoles de comèdia actualment? El present treball intentarà resoldre aquestes qüestions mitjançant l'anàlisi de pel·lícules espanyoles de comèdia compreses entre els anys 2010 - 2015 i realitzant un estudi d'audiència que permetrà saber les claus per les quals la comèdia espanyola està ara de moda entre la població.
En estos últimos 5 años, las películas españolas de comedia han aumentado considerablemente el número de espectadores en las salas de cine. ¿Por qué las comedias triunfan tanto actualmente entre la sociedad española? ¿Cuáles han sido los factores que han llevado a que, por ejemplo, Ocho apellidos vascos (2014) sea la película más vista de la historia en España? ¿Existe una fórmula del éxito para poder realizar películas españolas de comedia actualmente? El presente trabajo intentará resolver estas cuestiones mediante el análisis de películas españolas de comedia entre los años 2010 - 2015, realizando un estudio de audiencia que permitirá saber las claves de la comedia española y por qué está de moda.
In the last 5 years, Spanish comedy films have greatly increased the number of spectators in the cinemas. Why nowadays comedies are succeed in Spanish society? What are the factors that have led to, for example, Ocho apellidos vascos (2014) is the most watched movie in the history of Spain? Nowadays, is there a formula for success to make Spanish films of comedy?. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
125 p, 1.2 MB One Direction : las claves del éxito de una boy band / Pardo Calvo, Sheila ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les boy bands compleixen una fórmula o patró que garanteix el seu èxit entre les adolescents des de finals dels 80. A partir de l'anàlisi d'aquesta fórmula i de la realització d'entrevistes i enquestes a fans de One Direction s'han identificat els punts d'aquesta que són imprescindibles i també aquells que ja no funcionen actualment. [...]
Las boy bands cumplen una fórmula o patrón que garantiza su éxito entre las adolescentes desde finales de los 80. A partir del análisis de esta fórmula y de la realización de entrevistas y encuestas a fans de One Direction se han identificado los puntos de ésta que son imprescindibles y también aquellos que ya no funcionan en la actualidad. [...]
Boy bands play a classic formula or pattern that ensures its success among teenagers since the late 80's. From the analysis of this formula and conducting interviews and surveys to One Direction fans, essential formula points have been identified. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.