La coeducació : premissa per a la igualtat d'oportunitats
Sola Busto, Júlia
Vilaplana, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Data: |
2013 |
Descripció: |
18 pag. |
Resum: |
La concepció i el tractament de la coeducació en l'àmbit educatiu ha passat per importants processos de transformació ja que va estretament lligat al rol social que se li atorga a la dona en cada moment històric, així com a l'estratificació de classes socials. Aquest article ofereix una visió global contrastant importants referents pedagògics en relació al context social i històric des del segle XVIII fins l'actualitat. Mitjançant la indagació d'informació a través de fonts primàries (llibres, revistes i articles, principalment) es presenta una selecció crítica de la informació recollida que permet veure la progressió d'aquest concepte a Catalunya, però també amb algunes referències a nivell estatal i europeu. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Educació primària [2500798] |
Pla d'estudis: |
Grau en Educació Infantil [1140] |
Document: |
Treball final de grau ; Text ; Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Coeducació ;
Cohesió social ;
Context social i històric |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat Ciències de l'Educació. TFG
Registre creat el 2013-09-30, darrera modificació el 2024-07-21