Les comunitats d'aprenentatge com a model educatiu de l'escola del segle XXI
Valentí Casadellà, Anna
Serradell Pumareda, Olga, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Data: |
2013 |
Descripció: |
16 pag. |
Resum: |
Les comunitats d'aprenentatge (CA) són un model d'escola inclusiva, vinculada amb el barri i un espai on les famílies participen en l'educació dels infants. Les seves actuacions d'èxit es fonamenten en la literatura científica, i els resultats acadèmics i socials que s'obtenen són clars reveladors del seu èxit. Els grups interactius, les tertúlies literàries dialògiques i l'extensió del temps d'aprenentatge són algunes de les actuacions d'èxit més presents a les CA. La seva observació i comparació amb el marc teòric establert per la comunitat científica internacional corroboren els bons resultats d'aquestes actuacions. És per aquest motiu que es planteja aquest projecte com a model educatiu d'escola del segle XXI. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Educació primària [2500798] |
Pla d'estudis: |
Grau en Educació Infantil [1140] |
Document: |
Treball final de grau ; Text ; Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Comunitats d'aprenentatge ;
Actuacions educatives d'èxit ;
Aprenentatge dialògic |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat Ciències de l'Educació. TFG
Registre creat el 2013-09-30, darrera modificació el 2024-07-21