|
|
|||||||||||||||
|
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Pàgina inicial > Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Patrons d'aprenentatge i influència de la implicació familiar en nens catalans de nou anys |
| Data: | 2014 |
| Descripció: | 23 pag. |
| Resum: | En aquest estudi s'analitzen els patrons d'aprenentatge (PA) seguint el model teòric de Vermunt (1998) i la seva relació amb la implicació familiar (IF). Participen 24 estudiants d'Educació Primària de Catalunya que provenen d'un context socioeconòmic mig-baix. S'han adaptat instruments específics per a cadascun dels factors analitzats i s'ha emprat un disseny factorial 3 x 3. Els resultats mostren una major dominància del PA basat en l'aprenentatge significatiu (MD); i una major freqüència de comunicació entre la llar i l'escola així com d'una implicació més aviat negligent. No s'aprecia contingència significativa entre els PA i la IF. |
| Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
| Llengua: | Català |
| Titulació: | Educació Primària [2500798] |
| Pla d'estudis: | Grau en Educació Primària [1140] |
| Document: | Treball final de grau ; Text |
| Matèria: | Patrons d'aprenentatge ; Implicació familiar ; Educació Primària |
24 p, 775.7 KB |