Què passa quan s'estableixen sinèrgies entre el museu i l'escola? : Avaluació del projecte: 'Muntem una exposició. Un món d'objectes, mirades i relats', entre el Museu del Disseny de Barcelona i l'Escola Catalònia
Sánchez Bueno, Yolanda
Morón, Mar, 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Data: |
2014 |
Descripció: |
91 pag. |
Resum: |
'Muntem una exposició. Un món d'objectes, mirades i relats' és un projecte educatiu que impulsa el Museu de Disseny de Barcelona, és un projecte que no només obre la porta a l'aprenentatge, al coneixement, a la cultura i a les emocions, sinó que estableix un diàleg igualitari entre el museu i l'escola amb la finalitat de donar veu als infants! El Museu del Disseny vol escoltar històries explicades a partir de les exposicions que els alumnes han creat. El següent article recull la implementació del projecte a l'Escola Catalònia de Barcelona i fa una avaluació de l'impacte que ha provocat en tots els agents implicats, parant especial atenció en els beneficis que aporta la sinèrgia creada entre ambdues institucions. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Educació primària [2500798] |
Pla d'estudis: |
Grau en Educació Primària [1140] |
Document: |
Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Museu-Escola ;
Exposició ;
Projecte educatiu |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat Ciències de l'Educació. TFG
Registre creat el 2014-09-22, darrera modificació el 2022-05-07