Disseny : disseny, logotip i mascota en la promoció i la identitat de Barcelona'92
Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Centre d'Estudis Olímpics

Additional title: Diseño : diseño, logotipo y mascota en la promoción e identidad de Barcelona'92
Imprint: Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 1995
Description: 15 pag.
Abstract: Miquel de Moragas observa la relació entre la identitat i el disseny del logotip i la mascota en el cas de Barcelona’92.
Abstract: Miquel de Moragas observa la relación entre la identidad y el diseño del logotipo y la mascota en el caso de Barcelona’92.
Abstract: Miquel de Moragas observes the link between identity and the design of the logo and the mascot in the Barcelona’92 case.
Rights: Tots els drets reservats
Language: Català i castellà.
Document: bookPart
Subject: Jocs Olímpics ; Barcelona 1992 ; Estudis d’impacte ; Gestió d’esdeveniments ; Organització ; Comunicació; Disseny ; Imatge corporativa ; Cobi (mascota) ; Logotip ; Xavier Mariscal ; Josep Maria Trias ; Juegos Olímpicos ; Estudios de impacto ; Gestión de eventos ; Organización ; Comunicación ; Diseño ; Imagen corporativa ; Logotipo ; Olympic Games ; Impact study ; Event management ; Organisational model ; Communication ; Design ; Corporative identify ; Emblem
Published in: Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona '92, 1995, p. 115-129

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/44246


22 p, 1.7 MB

Español
24 p, 1.7 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (scientific output) > Social and Legal Sciences > Olympic Studies Centre at the Autonomous University of Barcelona (CEO-UAB)
Books and collections > Book chapters

 Record created 2015-02-02, last modified 2019-02-03



   Favorit i Compartir