La función publicitaria del envase en el contexto del visual merchandising
Colet, Jordi

Data: 2013
Resum: Cualquier establecimiento comercial es, por antonomasia, un gran espacio de comunicación. Un espacio donde confluyen los intereses de fabricantes, distribuidores y compradores. En suma, un lugar para el encuentro que debe promover la interacción directa con el producto a través de diferentes niveles de experiencia sensorial. Sin embargo, dicho entorno, concebido ex profeso para seducir, plantea complejos escenarios en los cuales es necesario procesar una gran cantidad de estímulos en un breve intervalo de tiempo.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article de diari ; divulgació ; Versió publicada
Matèria: Publicidad ; Marketing ; Envase ; Packaging ; Visual merchandising ; Percepción ; Diseño gráfico
Publicat a: InfoPack, Núm. 196 (Octubre 2013) , p. 32-35, ISSN 1136-3053



4 p, 313.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP)
Articles > Col·laboracions periodístiques
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2015-02-09, darrera modificació el 2024-11-24



   Favorit i Compartir