El discurso de redes internacionales de educación para la sosteniblidad (EpS) : ejemplos de tensiones dialécticas
Sabio Collado, Esther (Universidad Técnica de Manabí)
Espinet, Mariona 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Martins, Isabel (Universidade Federal do Rio de Janeiro)
Data: |
2013 |
Resum: |
Esta comunicación pretende identificar algunas tensiones dialécticas que se manifiestan en el discurso de actores de redes de EpS europeas y latinoamericanas, tales como: sistema político/educativo; rol institucional/activista; contexto global/local; dimensión espacial/temporal; evaluación/valoración de actividades; hombres/mujeres en la ciencia; y el mundo urbano/rural. Estas tensiones se ejemplificaran a partir de la experiencia de la evaluación de la red Europea Comenius SUPPORT (Partnership and Participation for a Sustainable Tomorrow), financiada por la Comunidad Europea. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Comunicació de congrés |
Matèria: |
Tensiones dialécticas ;
EpS ;
Sostenibilidad ;
Educación ;
Educación para la sostenibilidad |
Publicat a: |
World Congress on Environmental Education. Marroc, 7è : 2013 |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Gresc@ (Grup de Recerca en Educació per la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)Contribucions a jornades i congressos >
Ponències i comunicacions >
Ponències i comunicacions de la UAB
Registre creat el 2015-06-23, darrera modificació el 2024-05-31