Data: |
2015-16 |
Resum: |
Aquest curs pretén dotar els futurs mestres d'anglès de les eines lingüístiques i comunicatives necessàries per actuar de manera eficient i acurada com a professionals de l'ensenyament. Per aquesta raó, la primera part del curs estarà enfocada a ampliar i especialitzar tant el vocabulari com les estratègies comunicatives dels estudiants per tal que puguin gestionar eficaçment els aprenentatges i les questions organitzatives i de comportament a la classe d'anglès. Es treballaran diversos aspects clau del classroom discourse des d'una perpectiva comparativa i funcional (amb especial èmfasi en qüestions de cortesia i (in)directness). Es demanarà als estudiants que observin les pràctiques comunicatives dels docents del centre on facin el Pràcticum V i que reflexionin sobre les seves pròpies necessitats lingüístico-comunicatives. La segona part té com a objectiu millorar la pronúncia dels estudiants des d'una perspectiva eminentment aplicada. S'estudiaran els aspectes segmentals de l'anglès (vocals i consonants) i es farà especial èmfasi en la comparació entre els sistemes fonològics del català/castellà i el de l'anglès. Es prendrà com a model l'estàndard britànic (RP), tot i que també es tractaran aspectes de l'estàndard nord-americà i s'acceptarà l'ús d'aquest estàndard per part dels estudiants. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Educació primària [2500798] |
Pla d'estudis: |
Grau en Educació Social [1140] ; Grau en Educació Primària [896] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |