Pla de negocis per la creació d'una Agència de Social Media
Gomila Carulla, Paula
Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Plan de negocios para la creación de una Agencia de Social Media
Additional title: Business plan to create a Social Media Agency
Date: 2015
Description: 96 pag.
Abstract: Aquest projecte consisteix en la realització d'un pla de negocis per valorar la viabilitat de la creació d'una empresa de Social Media.
Abstract: Este proyecto consiste en la realización de un plan de negocios para valorar la viabilidad de la creación de una empresa de Social Media.
Abstract: This project is the realization of a business plan in order to evaluate the viability of the creation of a Social Media agency.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Pla de negocis ; Social Media ; Xarxes socials ; Mitjans digitals ; Publicitat



96 p, 3.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2015-09-07, last modified 2023-07-20



   Favorit i Compartir