Creación y planificación de un proyecto propio gastronómico ambulante
Recuerda Hernández, Núria
Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Creació i planificació d'un projecte propi gastronòmic ambulant
Additional title: Creating and planning an own itinerant gastronomy project
Date: 2015
Description: 123 pag.
Abstract: Creació i planificació d'un projecte d'empresa de menjar ambulant amb la seva pròpia identitat corporativa, sorgit d'una idea personal. Introducció innovadora d'un producte clàssic d'una manera poc convencional.
Abstract: Creación y planificación de un proyecto de empresa de comida ambulante con su propia identidad corporativa, surgido de una idea personal. Introducción innovadora de un producto clasico de una manera poco convencional.
Abstract: Creating and planning an own intinerant business gastronomy project with its own corporate identity, grown out of a personal idea. Innovating introduction of a classic product in an unconvetional way.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Menjar al carrer ; Camió ambulant ; Identitat corporativa ; Publicitat



123 p, 5.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2015-09-08, last modified 2024-05-20



   Favorit i Compartir