The Impact of Instagram on Fashion Communication
Cinca i López, Maria del Mar
Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: El Impacto de Instagram en la comunicación de moda
Título variante: L'Impacte d'Instagram en la comunicació de moda
Fecha: 2015
Descripción: 97 pag.
Resumen: Aquest treball de fi de grau té l'objectiu d'estudiar si Instagram canviarà la manera en què la comunicació de moda tracta amb els consumidors, de la mateixa manera que els blogs ho van fer en el seu moment; i si creixerà per sobre del poder dels bloggers; o si ambdues plataformes aconseguiran prosperar en un mateix pla, responent a diferents necessitats.
Resumen: Este trabajo de fin de grado tiene el objetivo de estudiar si Instagram cambiará la manera en qué la comunicación de moda trata con los consumidores, del mismo modo que los blogs lo hicieron en su momento; y si crecerá por encima del poder de los bloggers; o si ambas plataformas conseguirán prosperar en un mismo plano respondiendo a distintas necesidades.
Resumen: This research aims to study if Instagram will change the ways fashion communication deals with consumers in the same way that blogging did, and if it will grow over the blogging world or if both platforms will thrive in the same environment catering to different needs.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Anglès.
Titulación: Comunicació Audiovisual [2501928]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Documento: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Área temática: Comunicació audiovisual
Materia: Instagram ; Blog ; Bloguer ; Blog de moda ; Moda ; Comunicació de moda ; Youtube ; Twitter ; Snapchat ; Instagrammer ; Instablogger ; Xarxes socials



97 p, 21.3 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2015-09-10, última modificación el 2018-10-28



   Favorit i Compartir