The Impact of Instagram on Fashion Communication
Cinca i López, Maria del Mar
Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: El Impacto de Instagram en la comunicación de moda
Additional title: L'Impacte d'Instagram en la comunicació de moda
Date: 2015
Description: 97 pag.
Abstract: Aquest treball de fi de grau té l'objectiu d'estudiar si Instagram canviarà la manera en què la comunicació de moda tracta amb els consumidors, de la mateixa manera que els blogs ho van fer en el seu moment; i si creixerà per sobre del poder dels bloggers; o si ambdues plataformes aconseguiran prosperar en un mateix pla, responent a diferents necessitats.
Abstract: Este trabajo de fin de grado tiene el objetivo de estudiar si Instagram cambiará la manera en qué la comunicación de moda trata con los consumidores, del mismo modo que los blogs lo hicieron en su momento; y si crecerá por encima del poder de los bloggers; o si ambas plataformas conseguirán prosperar en un mismo plano respondiendo a distintas necesidades.
Abstract: This research aims to study if Instagram will change the ways fashion communication deals with consumers in the same way that blogging did, and if it will grow over the blogging world or if both platforms will thrive in the same environment catering to different needs.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Anglès.
Studies: Comunicació Audiovisual [2501928]
Study plan: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject area: Comunicació audiovisual
Subject: Instagram ; Blog ; Bloguer ; Blog de moda ; Moda ; Comunicació de moda ; Youtube ; Twitter ; Snapchat ; Instagrammer ; Instablogger ; Xarxes socials



97 p, 21.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2015-09-10, last modified 2018-10-28



   Favorit i Compartir