Pla empresarial d'un mitjà de comunicació digital : "Palabra de George"
Álvarez Expósito, Ulrich
Beltran Bernabeu, Marcel
Martín Murillo, Guillem
Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Títol variant: |
Plan empresarial de un medio de comunicación digital : "Palabra de George" |
Títol variant: |
The business plan of a digital media : "Palabra de George" |
Data: |
2015 |
Descripció: |
122 pag. |
Resum: |
Pla de llançament del projecte 'Palabra de George', un mitjà digital de cultura futbolística. Aquest estudi recull tota la informació necessària com a pas previ a la creació d'un portal a Internet que utilitzi tots els recursos multimèdia per a explicar històries sobre futbol, oferint continguts de tot tipus de gènere i que es distingeixi pel seu tractament atemporal, profund, independent i qualitatiu dels fets. |
Resum: |
Plan de lanzamiento del proyecto 'Palabra de George', un medio digital de cultura futbolística. Este estudio recopila toda la información necesaria como paso previo a la creación de un portal en Internet que pretende utilizar todos los recursos multimedia para contar historias sobre fútbol, ofreciendo contenidos de todo tipo de género y que se distinga por su tratamiento atemporal, profundo, independiente y cualitativo de los hechos. |
Resum: |
We present the business plan of the project Palabra de George, a digital media based on football culture. This study compiles all information needed as a previous step to the creation of a website that aims to use a vast range of multimedia resources to tell stories about this sport. Furthermore, it pretends to offer content of all genres and to be a distinguished web page because of its timeless, profound, independent and qualitative treatment of the information. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Titulació: |
Periodisme [2501933] |
Pla d'estudis: |
Grau en Periodisme [971] |
Document: |
Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Pla empresarial ;
Cultura futbolística ;
Estudi de mercat ;
Estratègies de Marketing ;
Comunicació ;
Periodisme |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2015-09-16, darrera modificació el 2024-05-20