Cataluña ¿dos lógicas contrapuestas para luchar contra el abandono escolar?
Tarabini-Castellani, Aina 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Curran, Marta 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Montes Ruiz, Alejandro 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Parcerisa, Lluís 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
| Date: |
2015 |
| Abstract: |
El Departament d'Ensenyament, a nivel autonómico, y el Consorci d'Educació de Barcelona, a nivel local, diseñas y aplican políticas para combatir el abandono escolar prematuro en Cataluña. Los autores del artículo descubren algunas brechas entre ellas. Mientras que el departament se centra en el abandono desde un punto de vista instrumental, el Concorci pone el foco en la adhesión escolar. |
| Grants: |
Ministerio de Economía y Competitividad CSO2012-31575
|
| Rights: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Language: |
Castellà |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Subject: |
Rendiment escolar ;
Catalunya ;
Fracàs escolar ;
Absentisme escolar ;
Abandó dels estudis (Educació secundària) |
| Published in: |
Cuadernos de pedagogía, Núm. 454 (Marzo 2015) , p. 47-50, ISSN 2386-6322 |
Adreça alternativa: http://www.cuadernosdepedagogia.com/Content/Inicio.aspx
The record appears in these collections:
Research literature >
UAB research groups literature >
Research Centres and Groups (research output) >
Social and Legal Sciences >
Globalisation, Education and Social Policies (GEPS)Articles >
Research articlesArticles >
Published articles
Record created 2016-09-09, last modified 2024-11-23