Autonomía de centros. ¿Hasta dónde?
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Date: 2005
Abstract: Se ha avanzado poco en autonomía, sobre todo en aspectos como tutoría, agrupamiento de alumnado o flexibilidad de horarios, estructuras y plantillas docentes y sólo se han dado algunos pasos testimoniales en temas de currículo. El autor reclama una normativa lo más general posible, que permita a los centros buscar fórmulas prácticas y creativas propias.
Rights: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Language: Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Subject: Escoles ; Administració i organització ; Autogestió pedagògica ; Política educativa ; Educació ; Planificació
Published in: Cuadernos de pedagogía, 2005, p. 66-69, ISSN 2386-6322



4 p, 100.2 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Center for Research and Studies for Organizational Development (CRiEDO)
Articles > Published articles
Articles > Dissemination

 Record created 2016-09-16, last modified 2024-11-23



   Favorit i Compartir