| Home > Articles > Published articles > Autonomía de centros. ¿Hasta dónde? |
| Date: | 2005 |
| Abstract: | Se ha avanzado poco en autonomía, sobre todo en aspectos como tutoría, agrupamiento de alumnado o flexibilidad de horarios, estructuras y plantillas docentes y sólo se han dado algunos pasos testimoniales en temas de currículo. El autor reclama una normativa lo más general posible, que permita a los centros buscar fórmulas prácticas y creativas propias. |
| Rights: | Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
| Language: | Castellà |
| Document: | Article ; divulgació ; Versió publicada |
| Subject: | Escoles ; Administració i organització ; Autogestió pedagògica ; Política educativa ; Educació ; Planificació |
| Published in: | Cuadernos de pedagogía, 2005, p. 66-69, ISSN 2386-6322 |
4 p, 100.2 KB |