El lenguaje de la ciencia
Caamaño, Aureli (IES Barcelona-Congrés)
Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Roca Tort, Montserrat (IES Pla de les Moreres (Vilanova del Camí, Catalunya))

Data: 2003
Resum: El lenguaje de la vida cotidiana es insuficiente para representar los fenómenos de la ciencia, que requiere unas formas de expresión propias y especializadas con palabras, gráficos, mapas, símbolos y ecuaciones. A pesar de las dificultades que entraña, el profesorado puede favorecer su aprendizaje para que el alumnado sepa leer, hablar y escribir textos científicos.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Matèria: Ciència ; Ensenyament ; Terminologia ; Llenguatge natural ; Lectura ; Comprensió ; Escrits tècnics
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Num. 330 (Dec 2003) , p. 76-80, ISSN 2386-6322



5 p, 111.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-16, darrera modificació el 2022-02-06



   Favorit i Compartir