Creación de una plataforma de mobile marketing PYMOB : El mobile marketing de las PYMES
Galvany Sánchez, Carla
Hidalgo Portero, Enrique
Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Creació d'una plataforma de mobile marketing PYMOB : El mobile marketing de las PYMES
Additional title: Building a mobile marketing platform PYMOB : Mobile marketing for PYMES
Date: 2016
Description: 321 pag.
Abstract: La irrupció del mobile de la mà d'internet ha comportat redefinir i innovar en publicitat a diferents nivells. Els usuaris estan permanentment connectats, motiu pel qual ens referim al mobile com una realitat. Diferents empreses en el mercat ofereixen serveis mobile a la seva cartera de serveis. No obstant, no trobem cap empresa que centri els seus serveis en les PYMES, en l'àmbit del mobile. Així doncs, en resposta a la necessitat de digitalització de les PYMES neix PYMOB: un servei que persegueix l'objectiu de facilitar la vida de les PYMES a nivell mobile. Perquè PYMOB és el mobile màrqueting de les PYMES. És més que un projecte. És una il·lusió. És un negoci que lluita per ser real, que ve al món per quedar-s'hi.
Abstract: La irrupción del mobile de la mano de Internet ha conllevado redefinir e innovar en publicidad a todos los niveles. Los usuarios están permanentemente conectados, por lo que nos referimos al mobile como una realidad. Diversas empresas en el mercado ofrecen servicios mobile en su cartera de servicios. Sin embargo, no encontramos empresas que focalicen sus servicios en las PYMES en el ámbito del mobile. Así pues, en respuesta a la necesidad de digitalización de las PYMES nace PYMOB, un servicio cuya finalidad es facilitar la vida de las PYMES a nivel mobile. Porque PYMOB es el mobile marketing de las PYMES. Es más que un proyecto. Es una ilusión. Es un negocio que lucha por ser real, que viene al mundo para quedarse.
Abstract: The emergence of the mobile by the hand of the internet has led to the redefinition and innovation in advertising. The users are mobile, so we are referring to mobile as a reality. Various companies in the market offer mobile services in their portfolio of services. Nevertheless, we are not able to find any company that focuses on mobile services in PYMES. In response of the need of digitalising the PYMES, PYMOB is born with the aim of make their life easier in a mobile way. Because PYMOB is the mobile marketing of the PYMES. It is more than a project. It is a dream. It is a business that fights to be real, a business that comes to the world to stay.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà.
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Subject: Preservació digital ; Màrqueting ; Publicitat ; Dispositius mòbils



321 p, 41.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. Bachelor's degree final projects

 Record created 2016-09-21, last modified 2018-10-27



   Favorit i Compartir