Contenidos y formación del profesorado. La Historia a debate
Pagès, Joan (Pagès Blanch) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)

Data: 1998
Resum: A pesar de haber levantado mucha polvareda, la discusión sobre la enseñanza de la Historia de los últimos meses no ha profundizado en los problemas reales de esta disciplina. El autor, en nombre de la Asociación Universitaria del Profesorado de Didáctica de las Ciencias Sociales, propone algunas medidas para reconducir el debate: tomar como punto de partida el resultado de investigaciones educativas fundamentadas y promover una reforma imaginativa de la formación inicial del profesorado.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Document: Article de revisió ; Article ; Versió publicada
Matèria: Professors ; Formació ; Història ; Ensenyament ; Humanitats ; Política educativa ; Reforma educativa ; Professors d'educació secundària ; Treball en grup en l'educació
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Num. 268 (1998) , p. 82-84, ISSN 2386-6322



3 p, 178.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-22, darrera modificació el 2022-02-13



   Favorit i Compartir