Resultats globals: 273 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 120 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 6 registres trobats
Documents de recerca, 131 registres trobats
Materials didàctics, 14 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 120 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
16 p, 186.0 KB Pre-service language teachers' perceptions of professional learning and development resulting from Greek as a Foreign Language teaching placements / Andria, Maria (National and Kapodistrian University of Athens)
Language teacher education research has convincingly shown that teaching placements can function as an opportunity for pre-service teachers to connect the theoretical knowledge acquired at university with actual classroom practices. [...]
La recerca sobre la formació de professorat d'idiomes ha demostrat que les pràctiques docents poden funcionar com una oportunitat perquè els professors en formació connectin els coneixements teòrics adquirits a la universitat amb les pràctiques reals a l'aula. [...]
La investigación sobre la formación de profesorado de idiomas ha demostrado que las prácticas docentes pueden funcionar como una oportunidad para que los profesores en formación conecten los conocimientos teóricos adquiridos en la universidad con las prácticas reales en el aula. [...]

2022 - 10.5565/rev/educar.1396
Educar, Vol. 58 Núm. 1 (2022) , p. 19-34  
2.
15 p, 281.7 KB Motivos que dan sentido a aprender en la escuela : la mirada de profesores y estudiantes / Valenzuela, Jorge (Universidad Católica del Maule (Xile)) ; Muñoz, Carla (Universidad Católica del Maule (Xile)) ; Miranda-Ossandón, Jorge (Universidad Católica de Temuco (Xile))
El presente análisis cuantitativo caracteriza y contrasta las lógicas bajo las cuales se otorga sentido a aprender en el contexto escolar chileno. Para realizarlo se consideró una muestra de 181 alumnos de ambos sexos de tercer año medio (K11), de nivel socioeconómico bajo y alto, de la ciudad de Santiago de Chile. [...]
La present anàlisi quantitativa caracteritza i contrasta les lògiques en base a les quals s'atorga sentit a aprendre en el context escolar xilè. Per realitzar-la es va considerar una mostra de 181 alumnes de tots dos sexes de tercer any mitjà (k-11), de nivell socioeconòmic baix i alt, de la ciutat de Santiago de Xile. [...]
This study characterizes and contrasts the logic under which a sense of learning is assigned in the Chilean school context. A comparison is made of the profiles of students of high and low socio-economic status, as well as between the students and the teachers. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1146
Educar, Vol. 57 Núm. 1 (2021) , p. 173-187 (Temas de investigación)  
3.
21 p, 406.9 KB Informal learning about teaching among novice University professors / Encinar Prat, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona)
In this article, we present results of a study on informal learning about teaching among novice university professors at one university in Spain. The study identified teaching competencies developed through informal learning, strategies of informal learning used, and organizational factors that might foster or hinder the acquisition of teaching competencies. [...]
2019
The Qualitative Report, Vol. 24, núm. 12 (2019) , p. 3102-3121  
4.
19 p, 2.6 MB Coteaching in CLIL in Catalonia / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
This article addresses the issue of coteaching in Content and Language Integrated Learning (CLIL) contexts. It does so by retrieving and reviewing data from previous studies on CLIL projects carried out in school-university partnership with three secondary schools based in Barcelona and its metropolitan area, in Catalonia (Spain), in which coteaching was adopted as a strategy for inclusive CLIL. [...]
Aquest article aborda la qüestió de la co-docència en contextos d'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE). Amb aquesta finalitat, recupera i revisa dades d'estudis previs sobre projectes AICLE realitzats en partenariat escola-universitat amb tres centres d'educació secundària amb seu a Barcelona i la seva àrea metropolitana, a Catalunya (Espanya), en els quals es va adoptar la co-docència com a estratègia per a un AICLE inclusiu. [...]
Este artículo aborda la cuestión de la co-docencia en contextos de Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas (AICLE). Para ello, recupera y revisa datos de estudios previos sobre proyectos AICLE realizados en partenariado escuela-universidad con tres centros de educación secundaria con sede en Barcelona y su área metropolitana, en Cataluña (España), en los que se adoptó la co-docencia como estrategia para un AICLE inclusivo. [...]

2020 - 10.5565/rev/clil.54
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 3 Núm. 2 (2020) , p. 37-55 (Investigació i qüestions teòriques)  
5.
12 p, 539.5 KB Propuestas innovadoras con el uso de tecnologías en la enseñanza universitaria iberoamericana : consideraciones respecto al profesor del nivel superior / García, Daiana (Universidad Nacional del Centro de la Provincia de Buenos Aires) ; Domínguez, Mª Alejandra (Universidad Nacional del Centro de la Provincia de Buenos Aires) ; Stipcich, María Silvia (Universidad Nacional del Centro de la Provincia de Buenos Aires)
La Didáctica del Nivel Superior, en los últimos años ha crecido significativamente a nivel internacional, fundamentalmente por la preocupación acerca de la calidad de la educación en este nivel, por la necesidad de generar procesos de innovación y por la formación de los profesores que en él se desempeñan. [...]
The Didactics of the Higher Level, in recent years has grown significantly at the international level, mainly due to the concern about the quality of education at this level, the need to generate innovation processes and the training of teachers in it. [...]

2020
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 38 (2020) (Articles)  
6.
14 p, 5.1 MB El mapa i la brúixola : reflexions entorn del paper del docent com a recomanador i prescriptor de lectures / Fittipaldi, Martina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Munita, Felipe (Universitat Autònoma de Barcelona)
Objectiu: reflexionar sobre els rols del professor com a "recomanador" i "prescriptor" de lectures i sobre el lloc que ocupa cadascuna d'aquestes funcions en l'educació literària de l'alumnat. Metodologia: revisió bibliogràfica en el camp de la didàctica de la llengua i de la literatura i presentació de certes situacions escolars de lectura que exemplifiquen els supòsits des dels quals es pensa el rol docent. [...]
Objetivo: reflexionar sobre los roles del profesor como "recomendador" y "prescriptor" de lecturas y sobre el lugar que ocupa cada una de estas funciones en la educación literaria del alumnado. Metodología: revisión bibliográfica en el campo de la didáctica de la lengua y la literatura y presentación de ciertas situaciones escolares de lectura que ejemplifican los supuestos desde los cuales se piensa el rol docente. [...]
Objective: This article reflects on what teachers do when they recommend and prescribe works of literature to their students. It also examines how recommendation and prescription are important in children's literary education. [...]

2019 - 10.1344/bid2019.42.9
BiD : textos universitaris de biblioteconomia i documentació, Núm. 42 (2019)
2 documents
7.
2 p, 5.2 MB Més càstigs i educació contra l'assetjament digital als docents / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2019
Ara, Núm. 3288 (30 de desembre de 2019) , p. 15  
8.
2 p, 5.2 MB El 'bullying' a les xarxes també afecta els professors / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2019
Ara, Núm. 3288 (30 de desembre de 2019) , p. 14-15  
9.
27 p, 271.7 KB Empleabilidad y trabajo del profesorado universitario : una revision del campo / Botero Sarassa, Jimena (Pontificia Universidad Javeriana) ; Rentería Peréz, Erico (Universidad del Valle (Cali, Colòmbia))
Se presenta la revisión de publicaciones especializadas sobre empleabilidad y trabajo del profesorado universitario. Se consideran las dimensiones socio-económica y política, educativa, organizacional e individual. [...]
The review of specialized publications on employability and work of university professors is presented. The socio-economic and political, educational, organizational and individual dimensions are considered. [...]

2019 - 10.5565/rev/athenea.2140
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, Vol. 19 Núm. 3 (2019) , e. 2140 (Artículos)  
10.
19 p, 195.4 KB El avance de las actitudes críticas entre el profesorado durante el tardofranquismo : el caso valenciano / Fuertes Muñoz, Carlos (Universitat de València)
En este texto pretendemos reflexionar sobre el avance de las actitudes sociales críticas entre el profesorado durante la última etapa de dictadura franquista. Particularmente, a partir de un análisis de testimonios, informes políticos y bibliografía centrado en Valencia, analizaremos diversas dimensiones de este fenómeno, escasamente integrado en el debate sobre las actitudes sociales durante el franquismo. [...]
En aquest text pretenem reflexionar sobre l'avenç de les actituds socials crítiques entre el professorat durant l'última etapa de dictadura franquista. Particularment, a partir d'una anàlisi de testimoniatges, informes polítics i bibliografia centrat a València, analitzarem diverses dimensions d'aquest fenomen, escassament integrat al debat sobre les actituds socials durant el franquisme. [...]
In this text we aim to reflect on the progress of critical attitudes between the teachers during the last stage of Franco dictatorship. Particularly, on the basis of an analysis of testimonies, political reports and bibliography focused in Valencia, we analyze several aspects of this phenomenon, poorly integrated into the debate on social attitudes during the Franco regime. [...]

2016
Rúbrica contemporánea, Vol. 5 Núm. 10 (2016) , p. 137-155 (Articles)  

Articles : 120 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
9 p, 1.4 MB Comisiones de maestros
[s.l.] : [s.n.] , 197?-
13 documents

Llibres i col·leccions 6 registres trobats  
1.
27 p, 1.2 MB El benestar als centres educatius a Catalunya : una anàlisi del projecte PISA-2009 des de la perspectiva dels estudiants i directors / Castejón, Alba ; Zancajo, Adrià ; Ferrer i Julià, Ferran
Barcelona Fundació Jaume Bofill 2012 (Col·lecció Polítiques (Fundació Jaume Bofill) : 77)
El benestar a l'escola i en el professorat. L'estat de l'educació a Catalunya. Anuari 2011, 2012, p. 103-129  
2.
8 p, 123.7 KB A l'escola, s'educa o s'ensenya? / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Barcelona Fundació Jaume Bofill 2013 (Material de projectes ; 25)
Què vol dir ser mestre avui? Reflexions al voltant del compromís ètic del professorat, 2013, p. 137-144  
3.
24 p, 1.3 MB L'estudi d'ocupadors: anàlisi qualitativa : l'opinió dels directors de centre sobre la formació dels professors d'educació secundària / Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya ; Verd Pericàs, Joan Miquel ; Barranco Font, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
Aquest informe és resultat de la fase qualitativa del projecte Ocupadors, dissenyat i dirigit per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) i que s'ha dut a terme gràcies a la col·laboració de l'Obra Social "la Caixa". [...]
2015  
4.
25 p, 1.3 MB L'Estudi d'ocupadors: anàlisi qualitativa : l'opinió dels directors de centre sobre la formació dels mestres d'infantil i primària / Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya ; Verd Pericàs, Joan Miquel ; Barranco Font, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
Aquest informe és resultat de la fase qualitativa del projecte Ocupadors, dissenyat i dirigit per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) i que s'ha dut a terme gràcies a la col·laboració de l'Obra Social "la Caixa". [...]
2015  
5.
198 p, 2.2 MB Simposi Internacional "La Literatura en pantalla : textos, lectors i pràctiques docents" (1er : Barcelona, 3 i 4 d'octubre 2014) / Colomer, Teresa ; Manresa Potrony, Mireia ; Ramada Prieto, Lucas ; Turrión Penelas, Celia ; Correro Iglesias, Cristina 1974- ; Real Mercadal, Neus ; Fernández de Gamboa Vázquez, Karla ; Reyes López, Lara ; Manresa Potrony, Mireia ; Margalló González, Ana María ; Aliagas, Cristina ; Arenas, Christian ; Doménech, Oreto ; González Ramírez, Carolina ; Lima de Moraes, Giselly ; Llorens-García, Ramón F. ; Rovira-Collado, José ; Martín-Martín, Arantxa ; Martínez Ortega, Francisco Javier ; Mayumi Murakami Medrano, Sandra ; Kirchof, Edgar Roberto ; Palomares Marín, Mari Cruz ; Montaner Bueno, Andrés ; Pena Presas, Montse ; Cantero, Almudena ; Rubio Faus, Berta ; Sánchez, María Victoria ; Hessel Silveira, Rosa Maria ; Becker Karnopp, Lodenir ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. GRETEL
Resulta evidente que en las escuelas de nuestro entorno se ha extendido la utilización de las nuevas tecnologías en distintos niveles y aspectos de la enseñanza. Es habitual que profesores y alumnos recurran al ordenador para buscar información o realizar actividades en las distintas áreas de conocimiento y cabe señalar que la educación lectora digital se ha incorporado ya a los objetivos escolares hasta el punto de formar parte de las evaluaciones internacionales. [...]
Barcelona Universitat Autònoma de Barcelona 2014  
6.
7 p, 15.2 MB Real provision de Su Magestad y Señores del Consejo en que se prescriben los requisitos que han de concurrir en las personas que se dediquen al magisterio de las primeras letras y los que han de preceder para su examen, con lo demàs que contiene / Espanya ; Carles III, 1716-1788 rei d'Espanya ; Espanya. Monarca (1759-1788 : Carles III)
Reial Provisió de sa Majestat, i Senyors del Consell, en que es preescriuen els requisits, que han de concórrer en les Persones, que es dediquin al Magisteri de les Primeres Lletres, i els que han de precedir pel seu examen, amb tot allò de més que conté. [...]
[Salamanca? : s.n. , 1772?]  

Documents de recerca 131 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
383 p, 6.4 MB Investigating beliefs and perceptions of autonomous learning during transition from pre-service to novice teachers : A longitudinal case study / Marjanovic, Jelena ; Dooly Owenby, Melinda, dir.
En el segle XXI, la capacitat d'aprenentatge autònom -entesa sovint com la capacitat de prendre el control sobre el propi aprenentatge- és crucial per a la satisfacció i l'autorealització de la persona al llarg de la seva vida. [...]
En el siglo XXI, la capacidad de aprendizaje autónomo -entendida a menudo como la capacidad de tomar el control sobre el propio aprendizaje- es crucial para la satisfacción y la autorrealización de la persona a lo largo de su vida. [...]
In the 21st century, autonomous learning ability⁠-often understood as the ability to take control over one's learning⁠-is crucial for one's lifelong satisfaction and self-realisation. Hence, the development of learner autonomy is seen as an important educational goal that many education programmes implement into their curricula to instruct the pre-service teachers to foster learner autonomy with their future students. [...]

2022  
2.
495 p, 4.8 MB Aprenentatge informal en docència del professorat universitari novell / Encinar Prat, Laia ; Gairín Sallán, Joaquín, dir.
La docència és una de les funcions que desenvolupa el professorat universitari, però la formació reglada que reben entorn aquesta és escassa. A més, el professorat novell, que es troba en l'etapa inicial del seu desenvolupament professional, es caracteritza per l'inici de la construcció de la seva identitat docent, el contrast de les seves expectatives amb la realitat i les inseguretats vers la docència. [...]
La docencia es una de las funciones que desarrolla el profesorado universitario, pero la formación reglada que reciben acerca de ésta es escasa. Además, el profesorado novel, que se encuentra en la etapa inicial de su desarrollo profesional, se caracteriza por el inicio de la construcción de su identidad docente, el contraste de sus expectativas con la realidad y las inseguridades entorno la docencia. [...]
Teaching is one of the functions performed by university professors, but the formal training they receive for it is rare. In addition, novice professors, who are in the initial stage of their professional development, are characterized by the beginning of their teaching identity construction, the contrast of their expectations with reality and insecurities towards teaching. [...]

2021  
3.
276 p, 2.1 MB La pedagogía vivida por Dorothy Delay : una excelente profesora de violín / Armijos Yambay, Eduardo Paul ; Jordán, Josep Antoni, dir. ; Calmell, Cèsar, dir.
Actualment existeix la necessitat de que els professors que tenen menors al seu càrrec dins de les institucions educatives afavoreixin la formació integral d'aquests nens i joves; i això vivint la pedagogia (van Manen, 1998). [...]
En la actualidad, existe la necesidad de que los profesores con menores a su cargo dentro de las instituciones educativas favorezcan la formación integral de esos niños y jóvenes; y esto, viviendo la pedagogía (van Manen, 1998). [...]
Teachers and adults, who are in charge of pupils within educational institutions, need to collaborate with parents in the comprehensive training of these children and young people; this process will materialize by living pedagogy (van Manen, 1998). [...]

2021  
4.
814 p, 6.7 MB Estudio Longitudinal sobre el papel de la reflexión en la cualificación de prácticas pedagógica de profesoras noveles de educación infantil que buscan promover la oralidad en niños menores de tres años / Rincón Wilches, Claudia Marcela ; Cros Alavedra, Anna, dir. ; Gil, Rosa, dir.
El propòsit d'aquesta investigació és reconèixer i comprendre les pràctiques d'ensenyament de dues professores novells d'educació infantil que busquen promoure la llengua oral en nens menors de tres anys. [...]
El propósito de esta investigación es reconocer y comprender las prácticas de enseñanza de dos profesoras noveles de educación infantil que buscan promover la lengua oral en niños menores de tres años. [...]
The purpose of the research is to recognize and understand the teaching practices of two novice teachers of early childhood education, who seek to promote oral language in children under three years of age. [...]

2021  
5.
36 p, 520.7 KB Teacher collaboration in Adult Language Schools in Catalonia : Teachers' perceptions and beliefs / Díaz Rodríguez, Carolina ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This paper conducts a study that explores the beliefs and perceptions on collaboration that the languages teachers that work at Adult Language Schools (EOI) in Catalonia may have. The research is focused on a specific school in a working-class neighborhood near Barcelona, in Baix Llobregat region. [...]
Aquest projecte explora les creences i percepcions sobre la col·laboració que poden tenir els professors de llengües que treballen a les escoles oficials d'idiomes (EOI) a Catalunya. La recerca se centra en una escola específica que es troba en un barri treballador prop de Barcelona, a la comarca del Baix Llobregat. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
6.
33 p, 2.1 MB L1 in the EFL Classroom : Teachers' and Students' Perspectives / Ribó Cascalló, Marta ; Prats Carreras, Sònia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
English has been taught as a foreign language for quite a long time, a fact that has led to the appearance of different methodologies to teach it. With the advances in the study of foreign language acquisition, the attention has been drawn towards the possible benefits of using the students' first language (L1) when teaching a foreign language. [...]
L'anglès s'ensenya com a llengua estrangera des de fa temps i conseqüentment, han aparegut diferents metodologies per tal d'ensenyar-lo. Amb la recerca en l'adquisició de llengües estrangeres, l'atenció s'ha centrat en els possibles beneficis de l'ús de la L1 dels alumnes en l'ensenyament de llengües estrangeres. [...]
El inglés se enseña desde hace tiempo y en consecuencia han aparecido distintas metodologías para enseñarlo. Con la investigación de la adquisición de lenguas extranjeras, la atención se ha centrado en los posibles beneficios del uso de la L1 de los alumnos en la enseñanza de lenguas extranjeras. [...]

2021
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]  
7.
319 p, 2.8 MB La gestión de la investigación en universidades colombianas / Chalela Naffah, Salim ; Rodríguez-Gómez, David, dir.
La gestió de la investigació a les universitats ha estat un tema poc estudiat en el context colombià. És per aquest motiu que no existeixen evidències suficients que permetin analitzar les característiques dels seus factors intra-organitzacionals i els seus possibles efectes sobre la productivitat científica del professorat. [...]
La gestión de la investigación en universidades ha sido un tema poco estudiado en el contexto colombiano, por lo que no existe evidencia suficiente que permita analizar las características de sus factores intra-organizacionales y sus posibles efectos sobre la productividad científica del profesorado. [...]
The research management in universities has not been a deep field studied in the Colombian context, so there is not enough evidence to analyze the characteristics of its intra-organizational factors and their possible effects on the scientific productivity. [...]

2020  
8.
5.5 MB Interacciones en prácticas pedagógicas efectivas en el aula / Martínez Maldonado, Paulina ; Armengol Asparó, Carme, dir. ; Muñoz Moreno, José Luis, 1980-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Aquesta investigació presenta els resultats de les interaccions que es generen a l'aula, en tres col·legis de la XV regió de Xile. Per a això, es van observar nou pràctiques pedagògiques efectives, considerant les dimensions de pràctica pedagògica, interaccions i ambient, utilitzant una pauta d'observació de tres dimensions, 10 subdimensions i trenta-sis indicadors validada per jutges pràctics i teòrics; a més de notes de camp que van complementar l'observat. [...]
Esta investigación presenta los resultados de las interacciones que se generan en el aula, en tres colegios de la XV región de Chile. Para ello, se observaron nueve prácticas pedagógicas efectivas, considerando las dimensiones de práctica pedagógica, interacciones y ambiente, divididas en diez subdimensiones y treinta y seis indicadores, siendo validados por jueces prácticos y teóricos y plasmada en una pauta de observación. [...]
This research presents the results of the interactions that are generated in the classroom, in three schools in the XV region of Chile. For this, nine effective pedagogical practices were observed, considering the dimensions of pedagogical practice, interactions and environment, divided into ten subdimensions and thirty-six indicators, being validated by practical and theoretical judges and embodied in an observation pattern. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
9.
367 p, 4.7 MB Relaciones de poder y empoderamiento docente para la innovación educativa / Pascual Medina, Javier ; Rodríguez-Gómez, David, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
La demanda pel canvi educatiu i la millora educativa mai s'havia posicionat tan fortament a la història de Xile com ho ha fet durant la darrera dècada. El sorgiment de la Societat del Coneixement, sumat a les nombroses revoltes estudiantils i socials, han posat a l'educació en el punt de mira de l'opinió pública i l'agenda política. [...]
La demanda pel canvi i educatiu la millora educativa mai s'havia posicionat tan fortament a la història de Xile com ho ha fet durant la darrera dècada. El sorgiment de la Societat del Coneixement, sumat a les nombroses revoltes estudiantils i socials, han posat a l'educació en el punt de mira de l'opinió pública i l'agenda política. [...]
La demanda por el cambio y el mejoramiento educativo nunca se había posicionado tan fuertemente en la historia de Chile como lo ha hecho recientemente. El surgimiento de la Sociedad del Conocimiento, sumada a las numerosas revueltas estudiantiles y sociales, han puesto a la educación en el punto de mira de la opinión pública y la agenda política. [...]
Social demand for change and educational improvement had never positioned itself in Chilean history as strongly as it has during the past decade. The emergence of Knowledge Society and the numerous student and social revolts have put education in the spotlight of public opinion and political agenda. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
10.
34 p, 2.4 MB Conocimiento de futuros profesores de primaria sobre el uso de la lengua para la enseñanza de Matemáticas. Estudio con la relación área-volumen / Caro Villar, Abigail ; Planas Raig, Núria, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta recerca en educació presenta un estudi sobre aspectes didàctics, matemàtics i lingüístics del coneixement d'un d'estudiants per professor d'educació primària. Mitjançant dades de respostes a un qüestionari individual, s'analitzen els aspectes esmentats utilitzant mètodes deductius d'anàlisi qualitativa del contingut. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, setembre 2020  

Documents de recerca : 131 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
2 p, 390.4 KB CNEAI Mèrits de recerca : Convocatòria 2020 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat investigadora dels trams de recerca de la Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora (CNEAI) en la seva convocatòria 2020 per a l'assignació del complement de productivitat (sexenni) del personal docent i investigador universitari. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
16 documents
2.
4 p, 246.8 KB AQU Acreditacions. Catedràtic : Convocatòria 2022 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) en la seva convocatòria 2022 per a l'acreditació de recerca avançada per a Professorat Catedràtic/a. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
7 documents
3.
4 p, 249.3 KB AQU Acreditacions. Agregat : Convocatòria 2022 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) en la seva convocatòria 2022 per a l'acreditació de recerca per a Professorat Agregat. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
7 documents
4.
4 p, 255.2 KB AQU Acreditacions. Lector : Convocatòria 2022 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) en la seva convocatòria 2022 per a l'emissió d'informes per a Professorat Lector. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
7 documents
5.
2 p, 193.0 KB CNEAI Mèrits de recerca : Convocatòria 2021 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat investigadora dels trams de recerca de la Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora (CNEAI) en la seva convocatòria 2021 per a l'assignació del complement de productivitat (sexenni) del personal docent i investigador universitari. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
16 documents
6.
6 p, 240.6 KB AQU Mèrits de recerca : Convocatòria 2022 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) en la seva convocatòria 2022 per a l'assignació dels complements addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador universitari. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
8 documents
7.
6 p, 222.8 KB AQU Mèrits de recerca : Convocatòria 2021 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) en la seva convocatòria 2021 per a l'assignació dels complements addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador universitari. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
8 documents
8.
3 p, 224.0 KB ANECA Academia. Titularitat d'universitat : Convocatòria 2020 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca en l'acreditació de professorat universitari per a la categoria de Titularitat d'Universitat del programa ANECA ACADEMIA en la seva convocatòria 2020. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
28 documents
9.
3 p, 200.7 KB ANECA Academia. Càtedra d'universitat : Convocatòria 2020 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca en l'acreditació de professorat universitari per a la categoria de Càtedra d'Universitat del programa ANECA ACADEMIA en la seva convocatòria 2020. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
28 documents
10.
2 p, 194.4 KB ANECA PEP. Professor ajudant doctor : Convocatòria 2020 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca en l'acreditació de professorat universitari contractat (contractat doctor, ajudant doctor i professor d'universitat privada) del programa ANECA PEP en la seva convocatòria 2020. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
6 documents

Materials didàctics : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
20.7 KB SAAR. Suport a l'Acreditació i Avaluació de la Recerca / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Amb aquest web podeu identificar i accedir als recursos on trobar la informació necessària per a omplir els formularis per les acreditacions, sexennis i trams de recerca d'ANECA, AQU i CNEAI, a més d'altres eines interessants sobre producció científica.
2016
10 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.