Resultats globals: 284 registres trobats en 0.05 segons.
Articles, 125 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 6 registres trobats
Documents de recerca, 134 registres trobats
Materials didàctics, 17 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 125 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
15 p, 140.3 KB Training, personal and environmental barriers of online education / Ramos Pla, Anabel (Universitat de Lleida) ; Sampedro Requena, Begoña Esther (Universidad de Córdoba) ; Del Arco Bravo, Isabel (Universitat de Lleida) ; Marín-Díaz, Verónica (Universidad de Córdoba) ; Flores Alarcia, Óscar (Universitat de Lleida)
The sudden change that universities experienced in the wake of the COVID-19 pandemic raised some key issues in higher education. The objectives of the present study are to discover the barriers that students experienced regarding training in the use of synchronous online teaching tools, and to analyse the barriers they faced in terms of personal and environmental aspects. [...]
El canvi sobtat que van experimentar les universitats arran de la pandèmia per la COVID-19 va fer sorgir algunes problemàtiques candents de l'educació superior. Per això, els objectius del present estudi són conèixer les barreres que es van trobar els estudiants respecte de la formació en l'ús d'eines d'ensenyament sincrònic, i analitzar les barreres dels estudiants respecte d'aspectes personals i d'entorn. [...]
El repentino cambio que experimentaron las universidades a raíz de la pandemia por COVID-19 hizo surgir algunas problemáticas candentes de la educación superior. Por ello, los objetivos del presente estudio son conocer las barreras con que se encontraron los estudiantes respecto a la formación en el uso de herramientas de enseñanza sincrónica, y analizar las barreras de los estudiantes respecto a aspectos personales y de entorno. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1743
Educar, Vol. 59 Núm. 2 (2023) , p. 457-471 (Temas de investigación)  
2.
17 p, 162.6 KB Gamificación : metodología para el desarrollo de competencias específicas y transversales en Magisterio / Edo Agustín, Esther (Universidad de Zaragoza)
El desarrollo competencial del alumnado es el foco central del sistema educativo actual. Existe una ostensible necesidad de aportar a la sociedad recursos y habilidades que permitan desenvolverse en contextos académicos, laborales y sociales con fluidez y eficacia. [...]
El desenvolupament competencial de l'alumnat és el focus central del sistema educatiu actual. Hi ha una necessitat ostensible d'aportar a la societat recursos i habilitats que permetin desenvolupar-se en contextos acadèmics, laborals i socials amb fluïdesa i eficàcia. [...]
The development of students' competences is one of the central focuses of our current educational system. There is an obvious need to provide society with resources and skills that allow them to cope with the demands of academic, working and social contexts with fluency and efficiency. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1768
Educar, Vol. 59 Núm. 2 (2023) , p. 333-349 (Monográfico)  
3.
4 p, 168.5 KB Editors' note : L1 teaching in the Czech Republic, tendencies and challenges / Hurytová, Ivana (Charles University in Prague)
This special issue presents the situation in L1 teaching in the Czech Republic, some of its tendencies and challenges. One invited senior researcher, two doctoral students and a fresh postdoctoral researcher from four universities across the Czech Republic present their interests and conclusions in three articles and one interview.
Aquest número especial presenta la situació de l'ensenyament de L1 a la República Txeca, tendències i reptes. Un investigador sènior convidat, dos estudiants de doctorat i un nou investigador postdoctoral de quatre universitats de la República Txeca presenten els seus interessos i conclusions en tres articles i una entrevista.
Este número especial presenta la situación de la enseñanza de L1 en la República Checa, tendencias y desafíos. Un investigador principal invitado, dos estudiantes de doctorado y un nuevo investigador posdoctoral de cuatro universidades de la República Checa presentan sus intereses y conclusiones en tres artículos y una entrevista.
Ce numéro spécial présente la situation de l'enseignement de la L1 en République tchèque, quelques-unes de ses tendances et défis. Un chercheur senior invité, deux doctorants et un nouveau chercheur postdoctoral de quatre universités de la République tchèque présentent leurs intérêts et leurs conclusions dans trois articles et une interview.

2022 - 10.5565/rev/jtl3.1202
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 4 (2022) , p. e1202 (Editors' Note)  
4.
24 p, 396.7 KB Czech Teachers' Subjective Theories about Teaching Grammar / Hurytová, Ivana (Charles University in Prague)
Modern subject didactics of the mother tongue postulates that the fundamental goal of teaching the mother tongue is the communication goal and that grammar instruction has a supporting function in the development of communication skills. [...]
Les didàctiques subjectives modernes de la llengua mare postulen que la meta fonamental d'ensenyar la llengua materna és comunicativa i que la instrucció gramatical compleix una funció de suport en el desenvolupament d'habilitats comunicatives. [...]
Las didácticas subjetivas modernas de la lengua materna postulan que la meta fundamental de enseñar la lengua materna es comunicativa y que la instrucción gramatical cumple con una función de soporte en el desarrollo de habilidades comunicativas. [...]
La didactique moderne de L1 postule que l'objectif essentiel de l'enseignement de la langue maternelle est celui de communication et que l'instruction grammaticale ne possède qu'une fonction de soutien dans le développement des compétences communicatives. [...]

2022 - 10.5565/rev/jtl3.1013
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 4 (2022) , p. e1013 (Articles)  
5.
18 p, 793.0 KB Los errores de pronunciación de aprendientes checos de ELE y su potencial pedagógico en la formación de profesores / Rodríguez García, Cristina (Universidad Masaryk de Brno (República Txeca))
Este artículo se ocupa de los errores segmentales y suprasegmentales que cometen los aprendientes checos de ELE. A partir del contraste entre el checo y el español desde el punto de vista fonético-fonológico, se explora hasta qué punto interfiere la lengua materna de los aprendientes en sus errores de pronunciación. [...]
L'article s'ocupa dels errors segmentals i suprasegmentals d'aprenents txecs d'espanyol com a llengua estrangera. A partir del contrast entre el txec i l'espanyol des del punt de vista fonètic-fonològic, s'explora fins a quin punt interfereix la llengua materna dels aprenents quan cometen errors de pronunciació. [...]
This paper studies segmental and suprasegmental errors made by Czech learners of Spanish as a Foreign Language. By contrasting Czech and Spanish from a phonetic and phonological point of view, the paper explores to what extent the mother tongue of the learners interferes in their errors. [...]

2022 - 10.5565/rev/doblele.109
Doblele : revista de lengua y literatura, Vol. 8 (2022) , p. 137-154 (Miscelànea)  
6.
16 p, 186.0 KB Pre-service language teachers' perceptions of professional learning and development resulting from Greek as a Foreign Language teaching placements / Andria, Maria (National and Kapodistrian University of Athens)
Language teacher education research has convincingly shown that teaching placements can function as an opportunity for pre-service teachers to connect the theoretical knowledge acquired at university with actual classroom practices. [...]
La recerca sobre la formació de professorat d'idiomes ha demostrat que les pràctiques docents poden funcionar com una oportunitat perquè els professors en formació connectin els coneixements teòrics adquirits a la universitat amb les pràctiques reals a l'aula. [...]
La investigación sobre la formación de profesorado de idiomas ha demostrado que las prácticas docentes pueden funcionar como una oportunidad para que los profesores en formación conecten los conocimientos teóricos adquiridos en la universidad con las prácticas reales en el aula. [...]

2022 - 10.5565/rev/educar.1396
Educar, Vol. 58 Núm. 1 (2022) , p. 19-34  
7.
15 p, 281.7 KB Motivos que dan sentido a aprender en la escuela : la mirada de profesores y estudiantes / Valenzuela, Jorge (Universidad Católica del Maule (Xile)) ; Muñoz, Carla (Universidad Católica del Maule (Xile)) ; Miranda-Ossandón, Jorge (Universidad Católica de Temuco (Xile))
El presente análisis cuantitativo caracteriza y contrasta las lógicas bajo las cuales se otorga sentido a aprender en el contexto escolar chileno. Para realizarlo se consideró una muestra de 181 alumnos de ambos sexos de tercer año medio (K11), de nivel socioeconómico bajo y alto, de la ciudad de Santiago de Chile. [...]
La present anàlisi quantitativa caracteritza i contrasta les lògiques en base a les quals s'atorga sentit a aprendre en el context escolar xilè. Per realitzar-la es va considerar una mostra de 181 alumnes de tots dos sexes de tercer any mitjà (k-11), de nivell socioeconòmic baix i alt, de la ciutat de Santiago de Xile. [...]
This study characterizes and contrasts the logic under which a sense of learning is assigned in the Chilean school context. A comparison is made of the profiles of students of high and low socio-economic status, as well as between the students and the teachers. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1146
Educar, Vol. 57 Núm. 1 (2021) , p. 173-187 (Temas de investigación)  
8.
21 p, 406.9 KB Informal learning about teaching among novice University professors / Encinar Prat, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona)
In this article, we present results of a study on informal learning about teaching among novice university professors at one university in Spain. The study identified teaching competencies developed through informal learning, strategies of informal learning used, and organizational factors that might foster or hinder the acquisition of teaching competencies. [...]
2019
The Qualitative Report, Vol. 24, núm. 12 (2019) , p. 3102-3121  
9.
19 p, 2.6 MB Coteaching in CLIL in Catalonia / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
This article addresses the issue of coteaching in Content and Language Integrated Learning (CLIL) contexts. It does so by retrieving and reviewing data from previous studies on CLIL projects carried out in school-university partnership with three secondary schools based in Barcelona and its metropolitan area, in Catalonia (Spain), in which coteaching was adopted as a strategy for inclusive CLIL. [...]
Aquest article aborda la qüestió de la co-docència en contextos d'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE). Amb aquesta finalitat, recupera i revisa dades d'estudis previs sobre projectes AICLE realitzats en partenariat escola-universitat amb tres centres d'educació secundària amb seu a Barcelona i la seva àrea metropolitana, a Catalunya (Espanya), en els quals es va adoptar la co-docència com a estratègia per a un AICLE inclusiu. [...]
Este artículo aborda la cuestión de la co-docencia en contextos de Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas (AICLE). Para ello, recupera y revisa datos de estudios previos sobre proyectos AICLE realizados en partenariado escuela-universidad con tres centros de educación secundaria con sede en Barcelona y su área metropolitana, en Cataluña (España), en los que se adoptó la co-docencia como estrategia para un AICLE inclusivo. [...]

2020 - 10.5565/rev/clil.54
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 3 Núm. 2 (2020) , p. 37-55 (Investigació i qüestions teòriques)  
10.
12 p, 539.5 KB Propuestas innovadoras con el uso de tecnologías en la enseñanza universitaria iberoamericana : consideraciones respecto al profesor del nivel superior / García, Daiana (Universidad Nacional del Centro de la Provincia de Buenos Aires) ; Domínguez, Mª Alejandra (Universidad Nacional del Centro de la Provincia de Buenos Aires) ; Stipcich, María Silvia (Universidad Nacional del Centro de la Provincia de Buenos Aires)
La Didáctica del Nivel Superior, en los últimos años ha crecido significativamente a nivel internacional, fundamentalmente por la preocupación acerca de la calidad de la educación en este nivel, por la necesidad de generar procesos de innovación y por la formación de los profesores que en él se desempeñan. [...]
The Didactics of the Higher Level, in recent years has grown significantly at the international level, mainly due to the concern about the quality of education at this level, the need to generate innovation processes and the training of teachers in it. [...]

2020
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 38 (2020) (Articles)  

Articles : 125 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
9 p, 1.4 MB Comisiones de maestros
[s.l.] : [s.n.] , 197?-
13 documents

Llibres i col·leccions 6 registres trobats  
1.
27 p, 1.2 MB El benestar als centres educatius a Catalunya : una anàlisi del projecte PISA-2009 des de la perspectiva dels estudiants i directors / Castejón, Alba ; Zancajo, Adrián ; Ferrer i Julià, Ferran
Barcelona Fundació Jaume Bofill 2012 (Col·lecció Polítiques (Fundació Jaume Bofill) : 77)
El benestar a l'escola i en el professorat. L'estat de l'educació a Catalunya. Anuari 2011, 2012, p. 103-129  
2.
8 p, 123.7 KB A l'escola, s'educa o s'ensenya? / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Barcelona Fundació Jaume Bofill 2013 (Material de projectes ; 25)
Què vol dir ser mestre avui? Reflexions al voltant del compromís ètic del professorat, 2013, p. 137-144  
3.
24 p, 1.3 MB L'estudi d'ocupadors: anàlisi qualitativa : l'opinió dels directors de centre sobre la formació dels professors d'educació secundària / Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya ; Verd Pericàs, Joan Miquel ; Barranco Font, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
Aquest informe és resultat de la fase qualitativa del projecte Ocupadors, dissenyat i dirigit per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) i que s'ha dut a terme gràcies a la col·laboració de l'Obra Social "la Caixa". [...]
2015  
4.
25 p, 1.3 MB L'Estudi d'ocupadors: anàlisi qualitativa : l'opinió dels directors de centre sobre la formació dels mestres d'infantil i primària / Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya ; Verd Pericàs, Joan Miquel ; Barranco Font, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
Aquest informe és resultat de la fase qualitativa del projecte Ocupadors, dissenyat i dirigit per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) i que s'ha dut a terme gràcies a la col·laboració de l'Obra Social "la Caixa". [...]
2015  
5.
198 p, 2.2 MB Simposi Internacional "La Literatura en pantalla : textos, lectors i pràctiques docents" (1er : Barcelona, 3 i 4 d'octubre 2014) / Colomer, Teresa ; Manresa Potrony, Mireia ; Ramada Prieto, Lucas ; Turrión Penelas, Celia ; Correro Iglesias, Cristina 1974- ; Real Mercadal, Neus ; Fernández de Gamboa Vázquez, Karla ; Reyes López, Lara ; Manresa Potrony, Mireia ; Margalló González, Ana María ; Aliagas, Cristina ; Arenas, Christian ; Doménech, Oreto ; González Ramírez, Carolina ; Lima de Moraes, Giselly ; Llorens-García, Ramón F. ; Rovira-Collado, José ; Martín-Martín, Arantxa ; Martínez Ortega, Francisco Javier ; Mayumi Murakami Medrano, Sandra ; Kirchof, Edgar Roberto ; Palomares Marín, Mari Cruz ; Montaner Bueno, Andrés ; Pena Presas, Montse ; Cantero, Almudena ; Rubio Faus, Berta ; Sánchez, María Victoria ; Hessel Silveira, Rosa Maria ; Becker Karnopp, Lodenir ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. GRETEL
Resulta evidente que en las escuelas de nuestro entorno se ha extendido la utilización de las nuevas tecnologías en distintos niveles y aspectos de la enseñanza. Es habitual que profesores y alumnos recurran al ordenador para buscar información o realizar actividades en las distintas áreas de conocimiento y cabe señalar que la educación lectora digital se ha incorporado ya a los objetivos escolares hasta el punto de formar parte de las evaluaciones internacionales. [...]
Barcelona Universitat Autònoma de Barcelona 2014  
6.
7 p, 15.2 MB Real provision de Su Magestad y Señores del Consejo en que se prescriben los requisitos que han de concurrir en las personas que se dediquen al magisterio de las primeras letras y los que han de preceder para su examen, con lo demàs que contiene / Espanya ; Carles III, 1716-1788 rei d'Espanya ; Espanya. Monarca (1759-1788 : Carles III)
Reial Provisió de sa Majestat, i Senyors del Consell, en que es preescriuen els requisits, que han de concórrer en les Persones, que es dediquin al Magisteri de les Primeres Lletres, i els que han de precedir pel seu examen, amb tot allò de més que conté. [...]
[Salamanca? : s.n. , 1772?]  

Documents de recerca 134 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
11 p, 640.0 KB Plataforma per a la generació d'horaris per a centres docents / Martín Alonso, Xavier ; Bellavista Parent, Vladimir, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte que es tracta en aquest document va sobre el desenvolupament d'una solució a un problema real que es troben els directors i coordinadors de cada un dels centres docents, la qual es la generació i gestió dels horaris escolars de cada professor i de cada grup d'alumnes. [...]
The project discussed in this document is about the development of a solution to a real problem faced by school directors and coordinators, which is the generation and management of the school schedules for each teacher and each student group. [...]
El proyecto que se trata en este documento va sobre el desarrollo de una solución a un problema real que se encuentran los directores y coordinadores de cada uno de los centros docentes, la cual es la generación y gestión de los horarios escolares de cada profesor y de cada grupo de alumnos. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
21 p, 484.1 KB Usos de la llengua catalana en el registre formal i informal dintre l'àmbit escolar / Benito Arilla, Irene ; Cardús i Ros, Salvador, 1954-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En aquest treball s'ha elaborat una significant anàlisi per entendre l'evolució que ha patit, i encara continua patint, l'ús del català en la nostra societat, centrant la mostra en un institut del districte de Nou Barris de Barcelona. [...]
En este trabajo se ha elaborado un significante análisis para entender la evolución que ha sufrido, y todavía sigue sufriendo, el uso del catalán en nuestra sociedad, centrando la muestra en un instituto del distrito de Nou Barris de Barcelona. [...]
In this work, a significant analysis has been made to understand the evolution that the use of Catalan has suffered, and continues to suffer, in our society, focusing the sample on an institute in the Nou Barris district of Barcelona. [...]

2022
Grau en Sociologia [819]  
3.
1.4 MB Essays on the role of moocs in the context of contemporary higher education / Wang, Kai ; Hemmen Almazor, Esteban van, dir. ; Rialp Criado, Josep, dir.
Aquesta investigació es centra en el paper dels MOOC: molts estudis rellevants tenen ben documentats els comportaments dels estudiants envers els MOOC, però pocs han discutit l'impacte dels MOOC des de les perspectives de l'administració d'educació superior i la percepció dels professors. [...]
Esta investigación se centra en el papel de los MOOC: muchos estudios relevantes han documentado bien los comportamientos de los estudiantes hacia los MOOC, pero pocos han discutido el impacto de los MOOC desde la perspectiva de la administración de la educación superior y la percepción de los profesores. [...]
This research focuses on the role of MOOCs, many relevant studies have well-documented student behaviours towards MOOCs, but few ones have discussed the impact of MOOCs from the perspectives of higher education administration and teachers' perception. [...]

2022  
4.
383 p, 6.4 MB Investigating beliefs and perceptions of autonomous learning during transition from pre-service to novice teachers : A longitudinal case study / Marjanovic, Jelena ; Dooly Owenby, Melinda, dir.
En el segle XXI, la capacitat d'aprenentatge autònom -entesa sovint com la capacitat de prendre el control sobre el propi aprenentatge- és crucial per a la satisfacció i l'autorealització de la persona al llarg de la seva vida. [...]
En el siglo XXI, la capacidad de aprendizaje autónomo -entendida a menudo como la capacidad de tomar el control sobre el propio aprendizaje- es crucial para la satisfacción y la autorrealización de la persona a lo largo de su vida. [...]
In the 21st century, autonomous learning ability⁠-often understood as the ability to take control over one's learning⁠-is crucial for one's lifelong satisfaction and self-realisation. Hence, the development of learner autonomy is seen as an important educational goal that many education programmes implement into their curricula to instruct the pre-service teachers to foster learner autonomy with their future students. [...]

2022  
5.
495 p, 4.8 MB Aprenentatge informal en docència del professorat universitari novell / Encinar Prat, Laia ; Gairín Sallán, Joaquín, dir.
La docència és una de les funcions que desenvolupa el professorat universitari, però la formació reglada que reben entorn aquesta és escassa. A més, el professorat novell, que es troba en l'etapa inicial del seu desenvolupament professional, es caracteritza per l'inici de la construcció de la seva identitat docent, el contrast de les seves expectatives amb la realitat i les inseguretats vers la docència. [...]
La docencia es una de las funciones que desarrolla el profesorado universitario, pero la formación reglada que reciben acerca de ésta es escasa. Además, el profesorado novel, que se encuentra en la etapa inicial de su desarrollo profesional, se caracteriza por el inicio de la construcción de su identidad docente, el contraste de sus expectativas con la realidad y las inseguridades entorno la docencia. [...]
Teaching is one of the functions performed by university professors, but the formal training they receive for it is rare. In addition, novice professors, who are in the initial stage of their professional development, are characterized by the beginning of their teaching identity construction, the contrast of their expectations with reality and insecurities towards teaching. [...]

2021  
6.
276 p, 2.1 MB La pedagogía vivida por Dorothy Delay : una excelente profesora de violín / Armijos Yambay, Eduardo Paul ; Jordán, Josep Antoni, dir. ; Calmell, Cèsar, dir.
Actualment existeix la necessitat de que els professors que tenen menors al seu càrrec dins de les institucions educatives afavoreixin la formació integral d'aquests nens i joves; i això vivint la pedagogia (van Manen, 1998). [...]
En la actualidad, existe la necesidad de que los profesores con menores a su cargo dentro de las instituciones educativas favorezcan la formación integral de esos niños y jóvenes; y esto, viviendo la pedagogía (van Manen, 1998). [...]
Teachers and adults, who are in charge of pupils within educational institutions, need to collaborate with parents in the comprehensive training of these children and young people; this process will materialize by living pedagogy (van Manen, 1998). [...]

2021  
7.
814 p, 6.7 MB Estudio Longitudinal sobre el papel de la reflexión en la cualificación de prácticas pedagógica de profesoras noveles de educación infantil que buscan promover la oralidad en niños menores de tres años / Rincón Wilches, Claudia Marcela ; Cros Alavedra, Anna, dir. ; Gil, Rosa, dir.
El propòsit d'aquesta investigació és reconèixer i comprendre les pràctiques d'ensenyament de dues professores novells d'educació infantil que busquen promoure la llengua oral en nens menors de tres anys. [...]
El propósito de esta investigación es reconocer y comprender las prácticas de enseñanza de dos profesoras noveles de educación infantil que buscan promover la lengua oral en niños menores de tres años. [...]
The purpose of the research is to recognize and understand the teaching practices of two novice teachers of early childhood education, who seek to promote oral language in children under three years of age. [...]

2021  
8.
36 p, 520.7 KB Teacher collaboration in Adult Language Schools in Catalonia : Teachers' perceptions and beliefs / Díaz Rodríguez, Carolina ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This paper conducts a study that explores the beliefs and perceptions on collaboration that the languages teachers that work at Adult Language Schools (EOI) in Catalonia may have. The research is focused on a specific school in a working-class neighborhood near Barcelona, in Baix Llobregat region. [...]
Aquest projecte explora les creences i percepcions sobre la col·laboració que poden tenir els professors de llengües que treballen a les escoles oficials d'idiomes (EOI) a Catalunya. La recerca se centra en una escola específica que es troba en un barri treballador prop de Barcelona, a la comarca del Baix Llobregat. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
9.
33 p, 2.1 MB L1 in the EFL Classroom : Teachers' and Students' Perspectives / Ribó Cascalló, Marta ; Prats Carreras, Sònia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
English has been taught as a foreign language for quite a long time, a fact that has led to the appearance of different methodologies to teach it. With the advances in the study of foreign language acquisition, the attention has been drawn towards the possible benefits of using the students' first language (L1) when teaching a foreign language. [...]
L'anglès s'ensenya com a llengua estrangera des de fa temps i conseqüentment, han aparegut diferents metodologies per tal d'ensenyar-lo. Amb la recerca en l'adquisició de llengües estrangeres, l'atenció s'ha centrat en els possibles beneficis de l'ús de la L1 dels alumnes en l'ensenyament de llengües estrangeres. [...]
El inglés se enseña desde hace tiempo y en consecuencia han aparecido distintas metodologías para enseñarlo. Con la investigación de la adquisición de lenguas extranjeras, la atención se ha centrado en los posibles beneficios del uso de la L1 de los alumnos en la enseñanza de lenguas extranjeras. [...]

2021
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]  
10.
319 p, 2.8 MB La gestión de la investigación en universidades colombianas / Chalela-Naffah, Salim ; Rodríguez-Gómez, David, dir.
La gestió de la investigació a les universitats ha estat un tema poc estudiat en el context colombià. És per aquest motiu que no existeixen evidències suficients que permetin analitzar les característiques dels seus factors intra-organitzacionals i els seus possibles efectes sobre la productivitat científica del professorat. [...]
La gestión de la investigación en universidades ha sido un tema poco estudiado en el contexto colombiano, por lo que no existe evidencia suficiente que permita analizar las características de sus factores intra-organizacionales y sus posibles efectos sobre la productividad científica del profesorado. [...]
The research management in universities has not been a deep field studied in the Colombian context, so there is not enough evidence to analyze the characteristics of its intra-organizational factors and their possible effects on the scientific productivity. [...]

2020  

Documents de recerca : 134 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 17 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 239.9 KB Sexennis ANECA 2023 i Mèrits de recerca AQU 2024 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Possibles mètriques, fonts i dimensions per evidenciar el valor de cada aportació a la convocatòria 2023 de sexennis de recerca de l'ANECA i la Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora (CNEAI) i a la convocatòria 2024 de mèrits de recerca de l'AQU: ampliació il·lustrativa i selectiva per part del Servei de Biblioteques.
2023 (Eines per a la recerca)  
2.
8 p, 239.2 KB AQU Mèrits de recerca : Convocatòria 2023 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) en la seva convocatòria 2023 per a l'assignació dels complements addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador universitari. [...]
2023 (Eines per a la recerca)
8 documents
3.
2 p, 181.4 KB CNEAI Mèrits de recerca : Convocatòria 2022 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat investigadora dels trams de recerca de la Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora (CNEAI) en la seva convocatòria 2022 per a l'assignació del complement de productivitat (sexenni) del personal docent i investigador universitari. [...]
2023 (Eines per a la recerca)
16 documents
4.
2 p, 390.4 KB CNEAI Mèrits de recerca : Convocatòria 2020 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat investigadora dels trams de recerca de la Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora (CNEAI) en la seva convocatòria 2020 per a l'assignació del complement de productivitat (sexenni) del personal docent i investigador universitari. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
16 documents
5.
4 p, 246.8 KB AQU Acreditacions. Catedràtic : Convocatòria 2022 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) en la seva convocatòria 2022 per a l'acreditació de recerca avançada per a Professorat Catedràtic/a. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
7 documents
6.
4 p, 249.3 KB AQU Acreditacions. Agregat : Convocatòria 2022 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) en la seva convocatòria 2022 per a l'acreditació de recerca per a Professorat Agregat. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
7 documents
7.
4 p, 255.2 KB AQU Acreditacions. Lector : Convocatòria 2022 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) en la seva convocatòria 2022 per a l'emissió d'informes per a Professorat Lector. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
7 documents
8.
2 p, 193.0 KB CNEAI Mèrits de recerca : Convocatòria 2021 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat investigadora dels trams de recerca de la Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora (CNEAI) en la seva convocatòria 2021 per a l'assignació del complement de productivitat (sexenni) del personal docent i investigador universitari. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
16 documents
9.
6 p, 240.6 KB AQU Mèrits de recerca : Convocatòria 2022 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) en la seva convocatòria 2022 per a l'assignació dels complements addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador universitari. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
8 documents
10.
6 p, 222.8 KB AQU Mèrits de recerca : Convocatòria 2021 / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Plantilles elaborades pel Servei de Biblioteques que fan una síntesi dels criteris de qualitat de les publicacions científiques que serveixen per a l'avaluació de l'activitat de recerca de l'Agència de Qualitat Universitària (AQU) en la seva convocatòria 2021 per a l'assignació dels complements addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador universitari. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
8 documents

Materials didàctics : 17 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
20.7 KB Interfície de la SAAR. Suport a l'Acreditació i Avaluació de la Recerca / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Mostra de diferents pantalles de l'eina web elaborada pel Servei de Biblioteques per ajudar el personal docent i investigador en l'avaluació de les publicacions científiques. S'identifiquen i es dona accés als recursos on trobar la informació necessària per a omplir els formularis per les acreditacions, sexennis i trams de recerca d'ANECA, AQU i CNEAI, a més d'altres eines interessants sobre producció científica. [...]
2016
10 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.