Proyecto empresarial de la revista digital "Objetivo Día B"
Aragonés González, Laia
Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Projecte empresarial de la revista digital "Objetivo Día B"
Títol variant: Business project: digital magazine "Objetivo Día B"
Data: 2016
Descripció: 59 pag.
Resum: Aquest treball de fi de grau presenta el pla d'empresa de la revista digital "Objetivo Día B", especialitzada en fotografia de boda. Aquesta publicació en línia és trimestral i està recolzada per una pàgina web pròpia on també es generarà nous continguts i les xarxes socials més populars per a fer-ne difusió. En aquest treball es presenta el pla de màrqueting, el pla de producció, l'estructura organitzativa de l'empresa, el pla econòmic i el pla d'explotació a tres anys vista.
Resum: Este trabajo de fin de grado presenta el plan empresarial de la revista digital "Objetivo Día B", especializada en fotografía de boda. Esta publicación en línea es trimestral y está apoyada por una página web propia, en la que también se generará contenido y las redes sociales más populares para su difusión. En este trabajo se presenta el plan de marketing, el plan de producción, la estructura organizativa de la empresa, el plan económico y el plan de explotación a tres años vista.
Resum: This Final Project presents a business plan for the digital magazine "Objetivo Día B", specialised in wedding photography. It is a quarterly online publication and it is supported by a website where new contents are posted; also social networks play an important role in online diffusion. This project presents the marketing plan, the production plan, the company's organizational structure, the economic plan and a three-year operational plan.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Revistes electròniques ; Empreses ; Màrqueting industrial



59 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-11-30, darrera modificació el 2024-05-18



   Favorit i Compartir