Proyecto empresarial de la revista digital "Objetivo Día B"
Aragonés González, Laia
Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Títol variant: |
Projecte empresarial de la revista digital "Objetivo Día B" |
Títol variant: |
Business project: digital magazine "Objetivo Día B" |
Data: |
2016 |
Descripció: |
59 pag. |
Resum: |
Aquest treball de fi de grau presenta el pla d'empresa de la revista digital "Objetivo Día B", especialitzada en fotografia de boda. Aquesta publicació en línia és trimestral i està recolzada per una pàgina web pròpia on també es generarà nous continguts i les xarxes socials més populars per a fer-ne difusió. En aquest treball es presenta el pla de màrqueting, el pla de producció, l'estructura organitzativa de l'empresa, el pla econòmic i el pla d'explotació a tres anys vista. |
Resum: |
Este trabajo de fin de grado presenta el plan empresarial de la revista digital "Objetivo Día B", especializada en fotografía de boda. Esta publicación en línea es trimestral y está apoyada por una página web propia, en la que también se generará contenido y las redes sociales más populares para su difusión. En este trabajo se presenta el plan de marketing, el plan de producción, la estructura organizativa de la empresa, el plan económico y el plan de explotación a tres años vista. |
Resum: |
This Final Project presents a business plan for the digital magazine "Objetivo Día B", specialised in wedding photography. It is a quarterly online publication and it is supported by a website where new contents are posted; also social networks play an important role in online diffusion. This project presents the marketing plan, the production plan, the company's organizational structure, the economic plan and a three-year operational plan. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Titulació: |
Periodisme [2501933] |
Pla d'estudis: |
Grau en Periodisme [971] |
Document: |
Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Revistes electròniques ;
Empreses ;
Màrqueting industrial |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2016-11-30, darrera modificació el 2024-05-18