Educación en la publicidad relacionada con la imagen corporal
Añaños, Elena
Rodríguez-Muñoz, Lorena
Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising

Date: 2014
Description: 7 pag.
Abstract: Guía de elementos de educación mediática dirigidos a padres y madres de adolescentes, relacionados con los estereotipos de belleza corporal transmitidos por la publicidad.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà.
Document: conferenceObject
Subject: Publicidad ; Estereotipos ; Género ; Adolescencia ; Educación ; Medios
Published in: Conferència IES Badia. Badia del Vallès, 2014



7 p, 801.5 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (scientific output) > Social and Legal Sciences > Research Group on Psychology, Communication & Advertising (PCA)
Contributions to meetings and congresses > Presentations

 Record created 2017-01-03, last modified 2018-10-27



   Favorit i Compartir