Contraste entre la identidad de marca de Mr.Wonderful y la imagen percibida por sus consumidores : aplicación del prisma de identidad de marca de Kapferer
Moreno García, Ivet
Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Contrast entre la identitat de marca de Mr.Wonderful i la imatge percebuda pels seus consumidors : aplicació del prisma d'identitat de marca de Kapferer
Additional title: Contrast between Mr.Wonderful brand identity and image perceived by their consumers : application of brand identity prism of Kapferer
Date: 2016
Description: 146 pag.
Abstract: L'objectiu de la present investigació és comprovar si la identitat de marca projectada per Mr. Wonderful correspon amb la imatge de marca percebuda pels seus consumidors d'acord al model teòric brand identity prism desenvolupat per Jean Noël Kapferer i dividit en sis facetes: físic, personalitat, cultura, relació, reflex i auto-imatge.
Abstract: El objetivo de la presente investigación es comprobar si la identidad de marca proyectada por Mr. Wonderful corresponde con la imagen de marca percibida por sus consumidores de acuerdo al modelo teórico brand identity prism desarrollado por Jean Noël Kapferer y dividido en seis facetas: físico.
Abstract: personalidad, cultura, relación, reflejo y auto-imagen.
Abstract: The aim of this investigation is to check if the brand identity designed by Mr. Wonderful corresponds to the brand image perceived by their consumers according to the theoretical model brand identity prism developed by Jean Noël Kapferer which it's divided into six facets: physical, personality, culture, relationship, reflection and self-image. . .
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Publicitat ; Marques comercials



146 p, 2.6 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2017-02-07, last modified 2022-11-08



   Favorit i Compartir