Estrategias de fidelización en la radio online : construir una 'comunidad' en Internet. El caso La Cafetera de Radiocable.com
Rodríguez Ortega, Sebastián
Pérez Tornero, José Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Estratègies de fidelització a la ràdio online : construir una ‘comunitat’ a Internet. El cas La Cafetera de Radiocable.com
Additional title: Online radio promoting : building a community on the internet. The case of La Cafetera by Radiocable.com
Date: 2016
Description: 58 pag.
Abstract: El present treball és una anàlisi del programa de ràdio online ‘La Cafetera’, de Radiocable. com. En aquest es descriu un model que ha aconseguit generar una comunitat d'oients al seu voltant, que entenen l'espai com un focus de trobada i de debat. A partir de l'observació de la participació d'aquests oients dins i fora del programa, es pretén descriure la naturalesa de la comunitat de la qual reconeixen sentir-se part. En el panorama radiofònic actual, incapaç de respondre a les necessitats de l'audiència a la xarxa, aquest model es presenta com una fórmula alternativa.
Abstract: El presente trabajo es un análisis del programa de radio online ‘La Cafetera’, de Radiocable. com. En este se describe un modelo que ha conseguido generar un comunidad de oyentes a su alrededor, que conciben el espacio como un foco de encuentro y de debate. A partir de la observación de la participación de estos oyentes dentro y fuera del programa, se pretende describir la naturaleza de la comunidad de la cual reconocen sentirse parte. En el panorama radiofónico actual, incapaz de responder a las necesidades de la audiencia en la red, este modelo se presenta como una fórmula alternativa.
Abstract: The following project analyses the online radio show ‘La Cafetera’, by Radiocable. com. This one describes a model, which has built a listener’s community around, who conceive the space as a focus of meeting and discussion. From the observation of the participation of these listeners, in and outside the show, it pretends to explain the nature of this community. In the present radio scene, where traditional media cannot satisfy the new audience’s needs, the following model is an alternative.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà.
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Radiodifusió per Internet ; Programes de ràdio ; Xarxes socials ; Internet ; Audiència



58 p, 1.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. Bachelor's degree final projects

 Record created 2017-02-17, last modified 2018-10-27



   Favorit i Compartir