Joves tutelats i transició cap a la vida independent des de la persepectiva de l'educador/a social
Garcia Bringué, Laia
Jariot, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Date: |
2016 |
Description: |
45 pag. |
Abstract: |
Aquesta memòria és el resultat d'un treball d'investigació dut a terme envers els i les joves tutelats i la seva transició cap a la vida independent, des de la perspectiva de l'educador/a social. El que pretén, doncs, és descobrir des de la visió d'aquests professionals i sempre tenint en compte el marc teòric existent, com és aquesta evolució cap a l'autonomia i quines propostes educatives es poden establir perquè sigui exitosa. Per a la seva elaboració, s'ha realitzat una recerca de tipus qualitatiu, utilitzant la metodologia constructivista i sociocrítica, i dos instruments clau, l'entrevista i l'anàlisi de documents. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Català |
Studies: |
Educació Social [2500260] |
Study plan: |
Grau en Educació Social [827] |
Document: |
Treball final de grau |
Subject: |
Jove ;
Tutelat ;
Transició ;
Educador/a social |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Education Sciences. TFG
Record created 2017-03-27, last modified 2023-07-22