Joves tutelats i transició cap a la vida independent des de la persepectiva de l'educador/a social
Garcia Bringué, Laia
Jariot, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2016
Descripció: 45 pag.
Resum: Aquesta memòria és el resultat d'un treball d'investigació dut a terme envers els i les joves tutelats i la seva transició cap a la vida independent, des de la perspectiva de l'educador/a social. El que pretén, doncs, és descobrir des de la visió d'aquests professionals i sempre tenint en compte el marc teòric existent, com és aquesta evolució cap a l'autonomia i quines propostes educatives es poden establir perquè sigui exitosa. Per a la seva elaboració, s'ha realitzat una recerca de tipus qualitatiu, utilitzant la metodologia constructivista i sociocrítica, i dos instruments clau, l'entrevista i l'anàlisi de documents.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Educació social [2500260]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Document: bachelorThesis
Matèria: Jove ; Tutelat ; Transició ; Educador/a social



45 p, 739.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2017-03-27, darrera modificació el 2018-10-21



   Favorit i Compartir