Análisis de un canal de YouTube : el caso de la youtuber Zoella.
Lite Muñoz, Nuria
Ramón Pinat, Ezequiel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Anàlisi d'un canal de YouTube : el cas de la youtuber Zoella.
Títol variant: Analysis of a YouTube Channel : the case of the youtuber Zoella.
Data: 2017
Descripció: 171 pag.
Resum: Zoe Sugg, coneguda a internet com Zoella, té més d'11 milions de seguidors al seu canal de YouTube. És una de les youtubers britàniques més conegudes mundialment i la seva influència li ha fet batre rècords a diferents àmbits comunicatius, superant a molts famosos de la comunicació tradicional. En aquest treball es pretén analitzar el potencial d'aquesta xarxa social i les causes de l'èxit en línia, a través de l'estudi de la metodologia i el contingut del canal de Zoe. YouTube ha canviat la manera de consumir material audiovisual i ha permès a molts usuaris com Zoella guanyar diners i triomfar sense haver de sortir de la seva habitació.
Resum: Zoe Sugg, conocida en Internet como Zoella, tiene más de 11 millones de seguidores en su canal de YouTube. Es una de las youtubers británicas más conocidas mundialmente y su influencia le ha hecho batir récords en diferentes ámbitos comunicativos, superando a celebrities de la comunicación tradicional. En este trabajo se pretende analizar el potencial de esta red social y las causas del éxito en línea, a través del estudio de la metodología y el contenido del canal de Zoe. YouTube ha cambiado la forma de consumir material audiovisual y ha permitido a muchos usuarios, como Zoella, ganar dinero y triunfar sin tener que salir de su habitación.
Resum: Zoe Sugg, known on the internet as Zoella, has more than 11 million followers on her YouTube channel. She is one of the best known British youtubers in the world and her influence has made her break records in different communicative fields, beating celebrities of traditional communication. This paper aims to analyse the potential of this social network and the causes of success online, through the study of the methodology and content of Zoe's channel. YouTube has changed the way audiovisual material is viewed and has allowed many users, like Zoella, to make money and succeed without having to leave their room.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Xarxes socials en línia ; Màrqueting personal ; Internet ; Màrqueting ; YouTube (Recurs electrònic)



171 p, 6.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-08, darrera modificació el 2018-10-21



   Favorit i Compartir