Indústries i Polítiques [42436]
Llorens Maluquer, Carles
Bonet Bagant, Montse
Martí Martí, Josep Maria
Puig González, Joaquín
Ullod Pujol, Ana
Fernández Peña, Emilio
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2017-18
Resum: Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las políticas de comunicación dentro del escenario de las transformaciones digitales. Se trata de saber delimitar y entender el peso de los factores económicos, políticos, industriales, tecnológicos, de gestión y de internet que configuran la compleja realidad del sector audiovisual y publicitario.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: 4313256 [4313256]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]



Català
4 p, 77.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2017-09-15, darrera modificació el 2018-10-21



   Favorit i Compartir