Transformación digital y publicidad : la planificación estratégica digital en las agencias
Forniés Rodríguez, Alba
Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Transformació digital i publicitat : la planificació estratègica digital a les agències
Additional title: Digital transformation and advertising : digital account planning in the agencies
Date: 2017
Description: 108 pag.
Abstract: La digitalització ha produït canvis en tots els departaments de les agències de publicitat. En aquest estudi s’investiga com ha afectat la transformació digital al departament de planificació estratègica, oferint una visió general de la situació actual de la planificació estratègica digital a les agències.
Abstract: La digitalización ha producido cambios en todos los departamentos de las agencias de publicidad. En este estudio se investiga cómo ha afectado la transformación digital en el departamento de planificación estratégica, ofreciendo una visión general de la situación actual de la planificación estratégica digital en las agencias.
Abstract: Digitization has brought some changes to all the departments of the advertising agencies. This study investigates how digital transformation has affected the account planning department, providing an overview of the current situation of digital strategic planning in the agencies.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà.
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Publicitat ; Planificació estratègica ; Agències de publicitat ; Transformació digital



108 p, 1.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. Bachelor's degree final projects

 Record created 2017-09-18, last modified 2018-10-21



   Favorit i Compartir