Transformación digital y publicidad : la planificación estratégica digital en las agencias
Forniés Rodríguez, Alba
Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Transformació digital i publicitat : la planificació estratègica digital a les agències
Títol variant: Digital transformation and advertising : digital account planning in the agencies
Data: 2017
Descripció: 108 pag.
Resum: La digitalització ha produït canvis en tots els departaments de les agències de publicitat. En aquest estudi s'investiga com ha afectat la transformació digital al departament de planificació estratègica, oferint una visió general de la situació actual de la planificació estratègica digital a les agències.
Resum: La digitalización ha producido cambios en todos los departamentos de las agencias de publicidad. En este estudio se investiga cómo ha afectado la transformación digital en el departamento de planificación estratégica, ofreciendo una visión general de la situación actual de la planificación estratégica digital en las agencias.
Resum: Digitization has brought some changes to all the departments of the advertising agencies. This study investigates how digital transformation has affected the account planning department, providing an overview of the current situation of digital strategic planning in the agencies.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Publicitat ; Planificació estratègica ; Agències de publicitat ; Transformació digital



108 p, 1.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-18, darrera modificació el 2021-07-31



   Favorit i Compartir