La comunicación visual de las marcas a través de la fotografía. La nueva relación entre fotógrafos, marcas y audiencia en la era digital
Franquès Pla, Anna
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La comunicació visual de les marques a través de la fotografia: La nova relació entre fotògrafs, marques i audiència en l'era digital
Títol variant: Brands visual communication through photography: The new relationship between photographers, brands and audience in the digital era
Data: 2017
Descripció: 85 pag.
Resum: El treball es centra a estudiar la comunicació visual de les marques des de la vessant fotogràfica i a investigar la seva aplicació a les xarxes socials. Volem analitzar la fotografia i la definició d'un estil fotogràfic com a elements indispensables per a les empreses en l'era digital, no solament com a contingut sinó també com a eina de branding, així com les noves relacions que s'han creat entre fotògrafs, marques i audiència.
Resum: El trabajo se centra en estudiar la comunicación visual de las marcas desde la vertiente fotográfica y en investigar su aplicación en las redes sociales. Queremos analizar la fotografía y la definición de un estilo fotográfico como elementos indispensables para las empresas en la era digital, no solo como contenido sino también como herramienta de branding, así como las nuevas relaciones que se han creado entre fotógrafos, marcas y audiencia.
Resum: The present thesis is focused on the study of the brands visual communication through photography and its social media application. We aim to analyze photography and the definition of a photography style as indispensable elements for the companies in the digital era, not only for content but also as a tool of branding definition, as well as the new relations between photographers, brands and audience.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Xarxes socials en línia ; Marques comercials ; Audiència ; Lideratge ; Instagram ; Estil fotogràfic



85 p, 24.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-18, darrera modificació el 2022-12-16



   Favorit i Compartir