Optimització de la visibilitat d'una marca local a través d'una estratègia digital
Ponsa Andreu, Olivia
Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Optimización de la visibilidad de una marca local a través de una estrategia digital.
Títol variant: Optimization of a local brand visibility through a digital strategy
Data: 2017
Descripció: 206 pag.
Resum: El projecte que es presenta a continuació és una estratègia de branded content pels canals digitals d'una marca de mobiliari infantil, XO-IN MY ROOM, de característiques diferencials com són: l’artesania (handmade), la sostenibilitat, l’ecologisme i el comerç local i de proximitat. En primer lloc es realitza una anàlisi del context del mercat i de la marca, així com de la comunicació de la seva competència i la de la mateixa marca, per així poder detectar els punts forts i els punts febles. En segon lloc, s'estableixen uns objectius i es proposa un pla d'accions per tal d'assolir-los, de manera que es proporcioni una major notorietat i visibilitat online.
Resum: El proyecto que se presenta a continuación es una estrategia de branded content para los canales digitales de una marca de mobiliario infantil, XO-IN MY ROOM, de características diferenciales cómo son: la artesanía (handmade), la sostenibilidad, el ecologismo y el comercio local y de proximidad. En primer lugar se realiza un análisis del contexto del mercado y de la marca, así como de la comunicación de su competencia y la de la propia marca, para así poder detectar los puntos fuertes y los puntos débiles. En segundo lugar, se establecen unos objetivos y se propone un plan de acciones para lograrlos, de forma que se proporcione una mayor notoriedad y visibilidad online.
Resum: The project presented below is a strategy of brand content for the digital channels of a kids furniture brand, XO-IN MY ROOM, which has different characteristics such as: handmade, sustainability, environmentalism and local business. Firstly, the analysis of the context of the market and the brand, as well as the communication of its competitors and the brand communication, in order to be able to detect the strengths and weaknesses. Secondly, set goals and propose a plan of action to achieve them, so as to provide greater brand awareness and online visibility.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Mobles ; Infants en la publicitat ; Productes de marca ; Màrqueting ; Transmèdia



206 p, 4.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-21, darrera modificació el 2018-10-21



   Favorit i Compartir