Google Scholar: cites
La huella de la publicidad. Crónica de unas marcas bien anunciadas. Ricardo Pérez. Córdoba, Almuzara, 2005. 270 páginas
Hermida Congosto, Alberto (Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual y)

Data: 2006
Resum: Obra ressenyada: Ricardo PÉREZ, La huella de la publicidad. Crónica de unas marcas bien anunciadas. Córdoba: Almuzara, 2005.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Marca ; Publicidad
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 11 (2006) , p. 131-133 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v11-hermida
DOI: 10.5565/rev/qp.141


3 p, 258.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2022-07-18



   Favorit i Compartir