Google Scholar: cites
Zapping y publicidad
Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Títol variant: Zapping and advertising
Data: 1994
Resum: La palabra zapping corresponde a un neologismo anglosajón que defi­ ne la práctica de cambiar de canal televisivo a merced del mando a dis­ tancia. En nuestro país este término fue prácticamente desconocido hasta la implantación de la televisión privada. No es que no estuviera presente antes este fenómeno, dado que existía desde hace ya bastante tiempo. Desde el momento en el que hay más de un canal de televisión ya es posi­ ble que se produzca el fenómeno del zapping y a mayor número de cana­ les más posibilidades para hacer zapping.
Resum: The word zapping corresponds to an Anglo-Saxon neologism that defines the practice of changing television channels at the mercy of remote control. In our country this term was practically unknown until the introduction of private television. It is not that this phenomenon was not present before, since it existed for quite some time. From the moment that there is more than one television channel, it is possible that the phenomenon of zapping occurs and the greater the number of channels, the more possibilities to zap.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Zapping ; Publicidad ; Advertising
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 3 (1994) , p. 51-57 (Ensayos) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v3-ullod
DOI: 10.5565/rev/qp.213


7 p, 547.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir