Inteligencia artificial para la realización de procesos comunes mediante Watson, NodeJS y Blue Prism
Bello de Haro, Jose María
Vilariño Freire, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Intel·ligència artificial per a la realització de processos comuns mitjançant Watson, NodeJS i Blue Prism
Títol variant: Artificial intelligence for the realization of common processes through Watson, NodeJS and Blue Prism
Data: 2018-02-13
Resum: Bluemix es una plataforma que ofrece multitud de servicios: Bases de Datos (BBDD), compilación, despliegue de aplicaciones. . . Y de entre todos estos servicios, aquellos que usan la Inteligencia Artificial (IA) de Watson y ML son los que se exponen. Uno de ellos, Watson Conversation, se implementa para poder crear un asistente virtual para la UAB, el cual podrá interactuar y responder al usuario que solicite alguna acción a través de un chat programado mediante NodeJS. Además, otras acciones serán llevadas a cabo mediante Blue Prism, como el envío de correos o el registro de usuarios. Watson hace uso de 'Machine Learning' (ML) para poder analizar, aprender y responder al usuario como si de una persona real se tratase. Esto se consigue mediante el entrenamiento de modelos personalizados.
Resum: Bluemix is a platform that offers multiple services: Databases, compilation, application deployment. . . And between all this services, those that use Watson Artificial Intelligence (AI) of Watson and ML are those that are exposed. One of them, Watson Conversation, is implemented to create a virtual assistant for the UAB, which can interact and respond to the user requesting some action through a chat programmed through NodeJS. In addition, other actions will be carried out through Blue Prism, such as mailing or user registration. Watson uses 'Machine Learning' (ML) to analyze, learn and respond to the user as if it were a real person. This is achieved by training custom models.
Resum: Bluemix és una plataforma que ofereix multitud de serveis: Bases de Dades (BBDD), compilació, desplegament d'aplicacions . . . I d'entre tots aquests serveis, aquells que fan servir la Intel·ligència Artificial (IA) de Watson i ML són els que s'exposen . Un d'ells, Watson Conversation, s'implementa per poder crear un assistent virtual per a la UAB, el qual podrà interactuar i respondre a l'usuari que sol·liciti alguna acció a través d'un xat programat mitjançant NodeJS. A més, altres accions seran dutes a terme mitjançant Blue Prism, com l'enviament de correus o el registre d'usuaris. Watson fa ús de 'Machine Learning '(ML) per poder analitzar, aprendre i respondre a l'usuari com si d'un visitant humà es tractés. Això s'aconsegueix mitjançant l'entrenament de models personalitzats.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Computació
Matèria: Watson ; Intel·ligència Artificial ; Bluemix ; Blue Prism ; NodeJS ; Base de dades ; Machine Learning ; Conversation ; Intenció ; Entitat ; Node ; Aprenentatge ; Inteligencia Artificial ; Base de Datos ; Intención ; Entidad ; Nodo ; Aprendizaje ; Artificial Intelligence ; Database ; Intent ; Entity ; Learning



14 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2018-04-09, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir