Nous espais d'aprenentatge per a noves necessitats de formació. Els projectes europeus ACT i ADLAB PRO com a exemples d'innovació docent
Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Mangiron i Hevia, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona)
Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)

Fecha: 2018
Resumen: El pòster resumeix els objectius i resultats principals dels projectes europeus de didàctica ACT i ADLAB PRO, centrats a definir perfils professionals relacionats amb l'accessibilitat i a generar materials didàctics per formar aquests nous perfils professionals.
Ayudas: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2018-SGR113
European Commission 2015734
European Commission 023411
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Pòster de congrés
Materia: Traducció audiovisual ; Accessibilitat ; Didàctica ; MOOC ; Traducción audiovisual ; Accesibilidad ; Didáctica ; Audiovisual translation ; Accessibility ; Didactics
Publicado en: X Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI). Girona, Catalunya, 10è : 2018



1 p, 1001.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Artes y humanidades > TransMedia Catalonia
Contribuciones a jornadas y congresos > Pósters

 Registro creado el 2018-07-05, última modificación el 2022-06-04



   Favorit i Compartir