Plan de Comunicación para Germans Balagué
Balagué Vallabriga, Claudia
Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Pla de comunicació per a Germans Balagué
Additional title: Communication Plan for Germans Balagué
Date: 2018
Description: 151 pag.
Abstract: Aquest treball es basa en la creació d'un pla de comunicació per a la empresa Germans Balagué. Consta d'un anàlisis de l'entorn i un anàlisis de la empresa tant a nivell d'identitat com a nivell comunicacional. A més a més, s'han proposat unes accions de comunicació per assolir uns objectius adients a les necessitats de la empresa.
Abstract: Este trabajo se basa en la creación de un plan de comunicación para la empresa Germans Balagué. Consta de un análisis del entorno y un análisis de la empresa tanto a nivel de su identidad como de su comunicación. Además, se han propuesto unas acciones de comunicación para conseguir unos objetivos adecuados a las necesidades de la empresa.
Abstract: This project is based on the creation of a Communication Plan for the company Germans Balagué. It is made by an environment analysis and a company analysis based in two levels, one for the company identity and another for the company communication. Moreover, some communication actions have been proposed to achieve the some objectives according to the company needs.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Imatge corporativa ; Comunicació en organitzacions ; Empreses ; Comunicació



151 p, 26.5 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2018-09-17, last modified 2022-08-10



   Favorit i Compartir