Ver, oír y opinar : valoración de la publicidad sexista por parte de los adolescentes
Ceballos Muñoz, Natalia
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Veure, escoltar i opinar : valoració de la publicitat sexista per part dels adolescents
Date: 2018
Description: 119 pag.
Abstract: En un panorama on les dones segueixen sent un col·lectiu afectat per la desigualtat de gènere en l'àmbit publicitari i en què la publicitat té una influència directa com a agent de socialització; resulta interessant estudiar en quina mesura els adolescents com a públic sensible als mitjans de comunicació perceben el sexisme publicitari i com això afecta la seva manera d'acceptar o rebutjar aquest tipus de comportaments.
Abstract: En un panorama donde las mujeres siguen siendo un colectivo afectado por la desigualdad de género en el ámbito publicitario y en el que la publicidad tiene una influencia directa como agente de socialización; resulta interesante estudiar en qué medida los adolescentes como público sensible a los medios de comunicación perciben el sexismo publicitario y cómo esto afecta a su manera de aceptar o rechazar este tipo de comportamientos.
Abstract: In a scene where women continue to be a collective affected by the gender inequality in the advertising field and where advertising has direct influence as an agent of socialization; it is interesting to study to what extent adolescents, as a public which is sensitive to the means of communications, perceive the advertising of sexism and how that affects their way of accepting or rejecting this type of content.
Note: Premi UAB de l'Observatori per a la Igualtat als millors Treballs de Fi de Grau amb perspectiva de gènere. 3a Edició, curs 2017-2018
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Estereotip (Psicologia) de gènere ; Estudis de dones ; Publicitat ; Adolescents ; Sexisme en els mitjans de comunicació de massa



119 p, 3.2 MB



Ver, oír y opinar
5.5 MB



Ver, oír y opinar
4.4 MB



Ver, oír y opinar
3.8 MB



Ver, oír y opinar
2.7 MB



Ver, oír y opinar
2.1 MB



Ver, oír y opinar
788.4 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Bachelor's degree final projects award-winning
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2018-09-17, last modified 2022-06-01



   Favorit i Compartir