Reinventant a Miró : de l'estratègia al pla de comunicació
Duarte Lorente, Natalia
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Reinventando Miró : de la estrategia al plan de comunicación
Date: 2018
Description: 110 pag.
Abstract: El present treball planteja una estratègia de màrqueting acompanyada d'un pla de comunicació per a la marca d'electrodomèstics Miró, en crisi des del 2011. En les següents pàgines exposo la problemàtica de la marca, el seu entorn i la competència amb la que conviu per, finalment, crear una estratègia i un pla d'accions que permeti tornar a posicionar-la com a marca líder en el seu sector.
Abstract: El presente trabajo plantea una estrategia de marketing acompañada de un plan de comunicación para la marca de electrodomésticos Miró, en crisis desde el 2011. En las siguientes páginas expongo la problemática de la marca, su entorno y la competencia con la que convive para, finalmente, crear una estrategia y un plan de acciones que la permita volver a posicionarse como marca líder en su sector.
Abstract: This project presents a marketing strategy followed by a communication plan for Miró, the electrical appliance brand in crisis since 2011. On the following pages I introduce the problems of the brand, its environment and the competitors of its market with the aim to create a strategy and an action plan that gives the tools to reposition the brand as a leader on its market.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Subject: Imatge corporativa ; Comunicació en les organitzacions ; Comunicació ; Empreses ; Màrqueting ; Marques comercials ; Casos, Estudi de ; Organització ; Canvi ; Reenginyeria de l'empresa



107 p, 3.8 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2018-09-17, last modified 2018-10-20



   Favorit i Compartir