Creación de una empresa de social media y eventos especializada en restauración
García Belinchón, Andrea
Sánchez Orihuela, Diego
Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2018
Description: 98 pag.
Abstract: El projecte tractarà sobre la creació d'una agència de comunicació que ofereix serveis de social media i d'organització d'esdeveniments a PIMEs del sector turístic, especialment en restauració. El objectiu és ser una empresa que doni recolzament en xarxes socials a petites i mitjanes empreses, ja sigui a través de paquets personalitzats de coaching digital, com d'esdeveniments puntuals per a reactivar la marca.
Abstract: El proyecto tratará sobre la creación de una agencia de comunicación que ofrezca servicios de social media y realización de eventos a PYMEs del sector turístico, especialmente en restauración. El objetivo es ser una empresa que dé apoyo en RRSS a pequeñas y medianas empresas, ya sea a través de paquetes personalizados de coaching digital, como de eventos puntuales para reactivar la marca.
Abstract: The project will talk about the creation of a communication agency based on social media services and event organization for SMEs in the tourism sector, especially in restoration. The main objective is to be a company that support in social media to small or medium business, through custom digital coaching packages, like specific events to reactivate the brand.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà.
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Subject: Xarxes socials ; Comunicació ; Empreses ; Comunicació en les organitzacions ; Publicitat



98 p, 14.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2018-09-18, last modified 2018-10-20



   Favorit i Compartir