Plan de comunicación : Liight, la app que recompensa la sostenibilidad
Sánchez Tomás, Nuria
Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2018
Description: 115 pag.
Abstract: Les start-ups i les apps estan vivint el seu millor moment, constantment sorgeixen noves idees i emprenedors que busquen finançament per poder fer els seus projectes, afegit a aquesta recerca d'inversió hi està la falta de recursos per dedicar a la comunicació i és aquí d'on sorgeix aquest projecte. Aquest pla de comunicació pretén ajudar a una start-up espanyola, Liight, el producte del qual és una app que premia els hàbits sostenibles, a desenvolupar la seva comunicació o com a mínim oferir algunes ferramentes per fer-ho.
Abstract: Las startups y las apps están viviendo su mejor momento, constantemente surgen nuevas ideas y emprendedores en busca de financiación para llevar a cabo sus proyectos, unido a esta búsqueda de inversión va la falta de recursos para dedicar a la comunicación y de aquí surge el objetivo de este proyecto. Este plan de comunicación pretende ayudar a una startup española, Liight, cuyo producto es una app que premia los hábitos sostenibles, a desarrollar su comunicación o como mínimo ofrecer algunas herramientas para hacerlo.
Abstract: Startups and apps are living their best moment, with new ideas and entrepreneurs constantly appear in search of financing to carry out their projects, together with this investment search goes the lack of resources to devote to communication and from here arises this project. This communication plan aims to help and offer tools to grow up Liight, a growing Spanish startup, whose product is an app that rewards sustainable habits.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Emprenedoria ; Empreses ; Creació ; Programari d'aplicació ; Desenvolupament sostenible



115 p, 4.8 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2018-09-21, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir