El futuro del Retail Marketing : Análisis y visión, hacia dónde avanza el sector.
Vecilla Morera, Berta
Martín Almansa, Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2018
Descripció: 114 pag.
Resum: Aquest és un treball de recerca basat en les futures tendències del sector del Retail Marketing, desenvolupat a partir de l'anàlisi actual i la visió futura que es preveu d'aquest. En l'estudi es tracten detalladament tots els aspectes relacionats amb el tema, l'evolució, els canvis en els hàbits de compra i les necessitats que comencen a albirar-se en el sector. D'altra banda, consta d'una d'investigació de camp enfocada a conèixer l'opinió i conductes dels consumidors en els seus hàbits de compra, presents i futurs, a més d'opinions de professionals del Retail.
Resum: Este es un trabajo de investigación basado en las futuras tendencias del sector del Retail Marketing, desarrollado a partir del análisis actual y la visión futura que se prevé de éste. En el estudio se tratan detalladamente todos los aspectos relacionados con el tema, la evolución, los cambios en los hábitos de compra y las necesidades que empiezan a vislumbrarse en el sector. Por otro lado, consta de una de investigación de campo enfocada a conocer la opinión y conductas de los consumidores en sus hábitos de compra, presentes y futuros, además de opiniones de profesionales del Retail.
Resum: This is a research work based on the future trends of the Retail Marketing sector, developed from the current analysis and the future vision that is expected from it. The study deals in detail with all the aspects related to the subject, evolution, changes in purchasing habits and the needs that are beginning to be seen in the sector. On the other hand, it consists of a field research focused on knowing the opinion and behavior of consumers in their buying habits, present and future, as well as opinions of Retail professionals.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Màrqueting ; Consumidors, Comportament dels ; Comerç



114 p, 3.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-09-21, darrera modificació el 2018-10-20



   Favorit i Compartir